Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Ny pc, men svart skjerm


Anbefalte innlegg

Hei, jeg satte sammen en pc for en kompis i dag, men av usaklige årsaker så starter den, og går.... men går bare.

 

Skjermen forblir svart, men etter ca 10 sek, så går cpu viften enda fortere.

 

Oppsett:

 

Asus n750i

Intel prosessor e6750

2 gig corsair 5400

9800gtx

Corsair 650w psu

.

 

 

Jeg har testet prosessoren på min pc og der fungerer den fint, men min prosessor fungerer ikke på hans.(Like langt, svart skjerm)

Jeg har teste skjermkortet hans på min pc, og det fungerer fint, men mitt skjermkort fungerer ikke på hans.(Like langt, svart skjerm)

Jeg har ikke testet ramma hans på min pc, pga min pc ikke kjører så lavt, men jeg har puttet i noen eldre 800mhz ram i hans, og det fungerete ikke heller. (Like langt, svart skjerm)

Jeg har ikke testa psun (Men har en annen kar på vei hit nå med en annen psu, for å teste den.)

 

Og med tanke på at det kan ta litt tid før svar, så startet jeg denne tråden Nå for å få tilbake melding.

 

Om psu'n er gåen, så kan jeg komme tilbake og tilkalle en moderator til å stenge tråden.

 

Takk på forhånd om eventuelle svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei igjen.

Da fungerte den, var psun, det viser seg at med skjermkortet strømpluggene så målte det 16v, hvorav det skal være 12v, så det var for stor differanse i volten, og med at pcn bare ga opp og ville ikke lenger.

 

 

**Case Closed**

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...