kjeklulf Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Tøv. + har en egen betydning i akkordlære. Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Mye tull her nå.. C2 må ikke brukes, ser jeg det er det vanskelig for meg å vite om tullingen som skrev det mente Csus2, Cadd9, C9 eller hva han nå må ha tenkt.. Cadd2 kan gå, det hinter til tett voicing. Ikke at gitarister har for vane å bry seg så mye om slikt, mer nyttig for folk som spiller tangenter. Lenke til kommentar
jon67 Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Tøv. + har en egen betydning i akkordlære. "Akkordlæren" din er gjennomsyret av hevd og inkonsekvens, har du ikke skjønt det? Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Les en bok jon67, du er litt på viddene her. Lenke til kommentar
jon67 Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Les en bok jon67, du er litt på viddene her. Pga at jeg etterlyser mer logisk nomenklatur for (gitar)akkorder? Nice try kid, men det holder ikke. Trådstarters spørsmål er forlengst besvart, så jeg skal ikke bidra mer til å holde tråden gående. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Hvis du mener noe er ulogisk innen tradisjonell akkordnotasjon må du gjerne utdype det. Det ligger som regel en forklaring bak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå