Skavold Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Jeg har da funnet ut at det var dårlig marked for Saaben min, og velger da å beholde den. I den forbindelse har jeg lyst å shine den opp litt, og først av alt er nye felger. Det er egentlig bare to typer felg som passer på disse 9000ene, og det er Aero-felger og BBS-felger. BBS-felger er svindyrt, så vidt jeg vet, og jeg har ikke tenkt å tømme lommeboka helt. Er det derfor noen som vet av BBS-replikaer til en litt rimeligere sum? Eventuelt Aero-felger til en overkommelig pris. Er ute etter 16- eller 17-tommers-felg. Eneste jeg vet om dimensjon er at felgene må ha 4x108 i boltsirkel. Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...amp;WT.svl=Link Her har du 17" samme greiene som jeg har på Saaben min Ellers så bruker det og vere en del Aero felger til salgs på Saabforumet på deler selges Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2008 Fine felger, men det ble litt for spinkelt til den svære bilen, syns jeg. Saabforumet, er det forumet til STCN? Takker så meget for tips uansett! Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2008 Konge. Har vært medlem der en stund, men har jo ikke tenkt over at de har et ypperlig forum. Surfet litt rundt der nå, og var mye gøy til 9000. Ikke noen interessante felger, ennå, men jeg kan vente litt, jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå