Gå til innhold

Har du lyst til å tatovere? Her får du sjansen.

Gjest Bruker-95147

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-95147

Fyll inn ditt eget navn og navnet på din kjære, behøver ikke taste inn mailadr. Trykk på "visualiser" og nyt det som skjer.

Caramba!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
Jeg trer nå inn i rekken av mennesker som ikke har noe liv, men derimot har tilbrakt sin tid på internet og har et behov for å informere alle andre at enn for lengst har melt seg ut av sosialt:

oooold!

Nei for satan! Her skal vel ikke en av mine internetthelter slenge inn håndkleet!? Ok at Clintern er dau, men jeg skal vel ikke stå igjen med det faktumet at bestemor med sine hårete håndflater viser seg å være svaret på alle mine spørsmål ... :(

Lenke til kommentar
  • 8 år senere...

Å ta tatovering av navnet på sinn kjæreste er ikke smart. Tenk om, kanskje forholde tar slutt. Og så finner man en ny, hva gjør man da. Det koster også mye å fjerne tatoveringen. Snakker om å kaste bort peng.

Uhm... what?

Det er en 8 år gammel tråd om en eller annen online-tattoo-generator som ikke lenger funker...

Lenke til kommentar

Å ta tatovering av navnet på sinn kjæreste er ikke smart. Tenk om, kanskje forholde tar slutt. Og så finner man en ny, hva gjør man da. Det koster også mye å fjerne tatoveringen. Snakker om å kaste bort peng.

Uhm... what?

Det er en 8 år gammel tråd om en eller annen online-tattoo-generator som ikke lenger funker...

Det er greit. Men det er sant det jeg sier. =D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...