Gjest Bruker-95147 Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Fyll inn ditt eget navn og navnet på din kjære, behøver ikke taste inn mailadr. Trykk på "visualiser" og nyt det som skjer. Caramba! Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 HaHa, Hvet noen om flere sånne? Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Jeg trer nå inn i rekken av mennesker som ikke har noe liv, men derimot har tilbrakt sin tid på internet og har et behov for å informere alle andre at enn for lengst har melt seg ut av sosialt: oooold! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Jeg trer nå inn i rekken av mennesker som ikke har noe liv, men derimot har tilbrakt sin tid på internet og har et behov for å informere alle andre at enn for lengst har melt seg ut av sosialt: oooold! Nei for satan! Her skal vel ikke en av mine internetthelter slenge inn håndkleet!? Ok at Clintern er dau, men jeg skal vel ikke stå igjen med det faktumet at bestemor med sine hårete håndflater viser seg å være svaret på alle mine spørsmål ... Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 (endret) Å ta tatovering av navnet på sinn kjæreste er ikke smart. Tenk om, kanskje forholde tar slutt. Og så finner man en ny, hva gjør man da. Det koster også mye å fjerne tatoveringen. Snakker om å kaste bort peng. Endret 24. juni 2016 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Musty Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Å ta tatovering av navnet på sinn kjæreste er ikke smart. Tenk om, kanskje forholde tar slutt. Og så finner man en ny, hva gjør man da. Det koster også mye å fjerne tatoveringen. Snakker om å kaste bort peng. Uhm... what? Det er en 8 år gammel tråd om en eller annen online-tattoo-generator som ikke lenger funker... Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Å ta tatovering av navnet på sinn kjæreste er ikke smart. Tenk om, kanskje forholde tar slutt. Og så finner man en ny, hva gjør man da. Finner en ny med samme navn, vel. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Å ta tatovering av navnet på sinn kjæreste er ikke smart. Tenk om, kanskje forholde tar slutt. Og så finner man en ny, hva gjør man da. Det koster også mye å fjerne tatoveringen. Snakker om å kaste bort peng. Uhm... what? Det er en 8 år gammel tråd om en eller annen online-tattoo-generator som ikke lenger funker... Det er greit. Men det er sant det jeg sier. =D Lenke til kommentar
Musty Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 jo, det skal du ha, men det hører hjemme en annen plass Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 jo, det skal du ha, men det hører hjemme en annen plass Hva mener du med siste delen, at det hører hjemme en annen plass? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå