bobbyen! Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Windows mediaplayer 11 ville plutselig ikke spille av filmer med DRM lisens Får denne feilkoden her C00D11B1 Fant ut at det kunne komme av at jeg har skifta cpu, noe som jeg har. Og løsningen skulle visst være å slette DRM mappa på harddisken. Men jeg finner ikke denne mappa noen vei, selv om jeg søker på hidden folders også Lenke til kommentar
lommerusk Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) DRM mappa ligger her: C:\Documents and Settings\All Users Du må også hake av Skjul beskyttede operativsystemfiler(I mappealternativer) Edit:Leif Endret 8. mai 2008 av lommerusk Lenke til kommentar
bobbyen! Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2008 Har lett etter mappa der men ser ikke ut som jeg har noen DRM mappe Har huka av for show hidden files i folder options. sjønner ikke hva som har skjedd her. Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Har lett etter mappa der men ser ikke ut som jeg har noen DRM mappe Har huka av for show hidden files i folder options. sjønner ikke hva som har skjedd her. Show hidden files (vis skjulte filer) er ikke det samme som "skjul beskyttede operativsystemfiler". Men det er samme plass du slår begge på/av. Vet ikke hva den heter på engelsk windows, men du bør lett finne den om du leter litt, når du har fjernet haken for å skjule de beskyttede operativsystemfilene så vil det nok dukke opp ett par ekstra filer. Lenke til kommentar
bobbyen! Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 ahhh da fant jeg mappa! "Hide protected operating files" Fixa seg når jeg sletta DRM mappa og oppgraderte wmp med denne linken http://drmlicense.one.microsoft.com/...en/indivit.asp Da funka det igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå