Enceladus Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 http://news.bbc.co.uk/2/hi/technology/7384788.stm The solution to ending gridlock on our overcrowded roads is to take to the air in a plane-car hybrid that will revolutionise the way society works. Dette vil revolusjonere hverdagen om det blir en realitet. Det beste er at de ikke drives av fosile brennstoffer. Den dagen alle flyr rundt i miljøvennlige fly da har menneskene nådd langt. Spennende å se hvor utviklingen går. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Tviler på at seilfly er løsningen, vær og pilotferdigheter har for mye å si, selv med motor. Jordene ville vært bestrødd med havarerte glidere. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Aaah, terroristens paradis! Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2008 Aaah, terroristens paradis! haha ja Men det er faren med all ny teknologi. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 For hvis jeg skulle vært kynisk terrorist, ville jeg kjørt flyet mitt inn i en barnehage på tur. Så enkelt ville det vært, hvis ikke barna går med luftvernkanoner i ryggsekken da! Alt kan jo skje i fremtiden Lenke til kommentar
Evilfish Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 tja.. .eller kanskje alle fly har autopilot... stakkars kontrollfreaks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå