Marv Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 da jeg starter maskinen og den windowslogoen kommer... så rett etter at den er ferdig med å loade, går skjermen i svart. det går 30-60 sek, før velkommenskjermen kommer, og jeg er inne i windows. noen som har noen formening om hva dette kan skyldes? Lenke til kommentar
Marv Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2008 har kjørt både hijackthis,ccleaner,adaware og virussøk. ikke noe som tyder på feil her. har også forsøkt med ny skjermkortdriver. prøvd både dvi og agp utgangene..... uten hell! Lenke til kommentar
roy_nor Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 har kjørt både hijackthis,ccleaner,adaware og virussøk.ikke noe som tyder på feil her. har også forsøkt med ny skjermkortdriver. prøvd både dvi og agp utgangene..... uten hell! Tid for nedlastning av nye drivere (alle) og formatere / installere os på nytt spør du meg. Lenke til kommentar
Marv Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2008 har kjørt både hijackthis,ccleaner,adaware og virussøk.ikke noe som tyder på feil her. har også forsøkt med ny skjermkortdriver. prøvd både dvi og agp utgangene..... uten hell! Tid for nedlastning av nye drivere (alle) og formatere / installere os på nytt spør du meg. Er ikke lenge siden maskinen ble formatert..... under 1 mnd Lenke til kommentar
hegvold Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Sjekket oppstartsprogrammene da? Start, Kjør, msconfig. Slå av det du ikke trenger. Lenke til kommentar
Marv Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2008 Sjekket oppstartsprogrammene da?Start, Kjør, msconfig. Slå av det du ikke trenger. ja... har testet det å.... uten hell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå