Gå til innhold

Er Multicom usedvanlig trege?

Anbefalte innlegg

Jeg bestilte noen varer på søndag, og valgte Multicom ettersom de hadde alt på lager og var relativt rimelige. Nå viser det seg at varene enda ikke er sendt, og jeg skulle svært gjerne hatt de før helgen. Pleier Multicom å være trege? Eller er de kreative på lagerstatusen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå chattet jeg med support, og det viser seg at den blir sendt i dag. Svaret jeg fikk når jeg spurte hvorfor de er trege, var "Det står i ordrebekreftelsen at vi sender varene i

løpet av 1 til 4 virkedager etter bestilling. Dette er fordi vi har flere lagere, og vi må samle varene først. Les mer på FAQ."

Det virker som de har varer som må bestilles, og ikke er på lokalt lager. Dette pleier andre butikker såvidt jeg vet å opplyse om. Synes dette virker som et sleipt triks for å fremstå som mer aktuell i prisguiden.

Ellers var det veldig greit med chat med kundebehandler på websidene :)

Lenke til kommentar

OK, det visste jeg ikke. Var imidlertid klar over at Amentio ikke hadde eget lager, men har bestilt derfra flere ganger og blitt imponert over leveringstiden hver gang. Her har altså Multicom en utfordring!

Ellers synes jeg butikkene bør stille på samme premisser i prisguiden - har de varene på lager, skal de kunne sende samme dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...