TommyGun77 Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Har noen xvid filer som det tar over 2min fra jeg starter de til det skjer noe, når de først er i gang er de helt fine. De ligger på en usb-key(FAT32). Noen som har anelse hva dette skyldes? Edit: Det er på en PS3 40GB. Endret 7. mai 2008 av TommyTheGun Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Fila skal rendres før den kan vises, og da er det avhengi av at usb pinnen er kjapp. Har du testet med ekstern harddisk? Kan være et fint alternativ. Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2008 Prøvde å kopiere filen over til PS3'en men den var like treig til å starte. Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Prøvde å kopiere filen over til PS3'en men den var like treig til å starte. Prøvd å starte filen på PC og sett om det er noen forskjell? Regner med at det er en .avi fil med xvid codec? Jeg kan ikke si jeg har opplevd noe lignende hittil. Du kan jo også prøve å overføre filen fra PC til USB-penn på nytt, eventuelt finn en annen kopi av filen. Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2008 Filen starter med en gang på pc. Har ikke vært borti noe slikt selv før heller, er på jobb nå men skal sjekke litt nærmere når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 starter på sekundet her.. uavhengig om filen er 300mb eller 4gb.. Får håpe det bare gjelder med akkurat den filen da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå