Jann - Ove Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Fins det jallabutikker i kina som selger billige forsterkere? Tenker da noe ala dealextreme, cellphoneshop ol bare at de selger ok bilforsterkere til en billig penge Fant noen med google, men der var noen hundre stykk minimum for å få lov til å bestille :/ Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Det finnes massivis av slike "butikker" men du må nok kjøpe flere avgangen... Ellers så er det ikke så veldig mye dyrer å kjøpe det her i landet, men veldig mye av det er ikke noe å ha Skal du ha billig dritt, så se på netthandelen... skal du ha billig kvalitet, så se på dynabel.no Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2008 Skal jo ha god forsterker etterhvert, men har ikke råd til det akkurat nå Derfor skal jeg kose meg med å bygge kasse og gjøre det gjennomført før jeg senere får tak i forsterker som duger. Lenke til kommentar
onkeljan Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 hva med den nye 2 kanalern til dynabel? dynaBel BF0802 998,- Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Soundmagus X-1502 kanskje? Greit, den gir vel knapt halvparten av det den er oppgitt til, men er fortsatt mye effekt for pengene. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2008 Jallaforsterker fra netthandelen til 180,- er på vei Fant og billige kabler på ebay, 150,- for ett ok sett Lenke til kommentar
igobog Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Du kunne fått kjupt en forsterker på 1400 watt (2 channel) til 800 kr med frakt på ebay;) Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Du kunne fått kjupt en forsterker på 300 watt (2 channel) til 800 kr med frakt på ebay;) 1400 lekewatt, sikkert knappe 300 ekte Lenke til kommentar
igobog Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Du kunne fått kjupt en forsterker på 300 watt (2 channel) til 800 kr med frakt på ebay;) 1400 lekewatt, sikkert knappe 300 ekte Hehe.. enig, men eg bestilte en på 2400 for 1 år siden så ga den ut alle 2400 watt. Har selgt den forsterker, bruker enn på 4000 nå Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Hehe.. enig, men eg bestilte en på 2400 for 1 år siden så ga den ut alle 2400 watt. Har selgt den forsterker, bruker enn på 4000 nå Har mine tvil på at noen av dem yter det. Hvilke merker? Lenke til kommentar
igobog Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) Har en forsterker som heter " Lanzar " = Info Endret 14. mai 2008 av igobog Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Har en forsterker som heter " Lanzar " = Info Tenkte meg det var noe sånt. Laget på samme sted som 4000w'ene fra pyle, pyramid og legacy den. Dem leverer nok ikke 4000w, men har ikke prøvd jeg. Den spiller bra? Lenke til kommentar
igobog Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) Ja.. hehe driver to: LIB-1212 12" Woofer 4 Ohm Impedance 1200 Watt Max Power 600 Watt RMS Power Enorm lineær slaglengde på 22mm! 3.0" 4-Layers Black ASV (For Better Heat Radiation) 280 Oz of Precision Engineered Multi - Stacked Magnet. Meget solid membran som er Carbonforsterket Er meget fornøyd, men bestilte en kondensator på 10 farad fordi batteri klare ikke å levere nok strøm til forsterker. Da må forsterker forbruke ganske mye strøm når lysene slukner når eg spelle på 40% ( mens bilen svive) Endret 14. mai 2008 av igobog Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Er meget fornøyd, men bestilte en kondensator på 10 farad fordi batteri klare ikke å levere nok strøm til forsterker. Da må forsterker forbruke ganske mye strøm når lysene slukner når eg spelle på 40% ( mens bilen svive) Da har du muligens tabba deg litt ut. Hvis batteriet ikke gir nok strøm må du enten ha nytt batteri eller ekstra batteri. Hvis det ikke gir nok strøm nå så vil det i hvertfall ikke gi nok hvis du kopler på en kondensator i tillegg. Kondensatoren må ha strøm fra et sted den også. Lenke til kommentar
igobog Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Er meget fornøyd, men bestilte en kondensator på 10 farad fordi batteri klare ikke å levere nok strøm til forsterker. Da må forsterker forbruke ganske mye strøm når lysene slukner når eg spelle på 40% ( mens bilen svive) Da har du muligens tabba deg litt ut. Hvis batteriet ikke gir nok strøm må du enten ha nytt batteri eller ekstra batteri. Hvis det ikke gir nok strøm nå så vil det i hvertfall ikke gi nok hvis du kopler på en kondensator i tillegg. Kondensatoren må ha strøm fra et sted den også. kondensator er på 10 farad... tar litt tid for å tømme den ut:D Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Er meget fornøyd, men bestilte en kondensator på 10 farad fordi batteri klare ikke å levere nok strøm til forsterker. Da må forsterker forbruke ganske mye strøm når lysene slukner når eg spelle på 40% ( mens bilen svive) Da har du muligens tabba deg litt ut. Hvis batteriet ikke gir nok strøm må du enten ha nytt batteri eller ekstra batteri. Hvis det ikke gir nok strøm nå så vil det i hvertfall ikke gi nok hvis du kopler på en kondensator i tillegg. Kondensatoren må ha strøm fra et sted den også. kondensator er på 10 farad... tar litt tid for å tømme den ut:D Et kraftig batteri for bilstereo-bruk ville nok gitt bedre effekt. Når kondensatoren trenger strøm vil den trekke MASSE strøm fra batteriet. Når da forsterkerne også vil ha MASSE strøm så vil det neppe bli bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå