Gå til innhold

Utviklerdagbok: Far Cry 2 #2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg hadde likt om de puttet inn litt rollespillelementer som feks stalker. Men det blir det vel ikke :( Da svikter de vel massemarkedet :roll:

Var det rollesipillelementer i Stalker?

Så langt synes jeg Far Cry 2 ser veldig bra ut. :D

Var en del elementer hentet fra rollespill i stalker ja :) Det åpne gameplayet, dialogen, utforskingen, inventoryen. Men det kan vel diskuterest antar jeg ;) Sleng inn en inventory og muligheten til å samle på alt mulig skrot og jeg er øyeblikkelig et hakk mer interessert.

Lenke til kommentar

superduper stealth blir det nok ikke. men spillet blir nesten garantert en hit. jeg vet jeg skal ha det. går på veggene hver gang jeg tenker på det. får nesten håpe at AoC klarer å holde meg opptatt fram til høsten.

Lenke til kommentar
Heh, musikken som blir spillt helt i begynnelsen er fra Beyond good & Evil, et Ubisoft-spill som sårt trenger en oppfølger. (et lite håp om at dette er et hint om en oppfølger)

Ellers så var det den eneste musikken de hadde for hånden og hadde rettigheter til :p Men håper på en oppfølger til B:G&E jeg og!

For å være ontopic så ser dett veldig bra ut, men de kunne gjerne gitt det et annet navn enn Far Cry 2, dette har jo ingenting med originale Far Cry å gjøre!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...