Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Chenbro ES30068 - hvem selger?

Anbefalte innlegg

Surfet litt rundt etter forskjellige kabinetter, og kom da over denne lille herligheten hos Chenbro.

http://www.chenbro.com/corporatesite/produ...l.php?serno=111

Denne er jo nettopp lansert, så det var vel kanskje litt optimistisk å forvente at den var tilgjengelig i Norge, men jeg finner den heller ikke på noen andre sider (Google skuffer meg).

Vet noen om dette kommer for salg i Norge, hvem som i tilfelle selger det, eventuelt om det finnes noen utenlandske sider som selger dette (og er villig til å sende et nordover)?

Chenbro ES34069 er også aktuelt (http://www.chenbro.com/corporatesite/produ...l.php?serno=100).

Eller finnes det noen andre kabinettet i dette "segmentet" som kanskje er aktuelle?

Dvs mini-itx server kabinett, gjerne med litt "pent" utseende.

Endret av Profeten
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
  • 4 måneder senere...
  • 2 måneder senere...

Gammel tråd dette, men er det noen som vet om noen som selger dette i norge, eller importerer det? Snakket med Norek som står oppført som distributør i Norge, men de hadde faset Chenbro produkter ut.

Hvordan vil det være med strømadapteret hvis jeg kjøper dette selv fra england?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gammel tråd dette, men er det noen som vet om noen som selger dette i norge, eller importerer det? Snakket med Norek som står oppført som distributør i Norge, men de hadde faset Chenbro produkter ut.

Aner ikke, dessverre. Kunne tenke meg et av disse mini-itx-kabinettene selv.

Hvordan vil det være med strømadapteret hvis jeg kjøper dette selv fra england?

Det skal være problemfritt. I verste fall må du bruke en adapter fra engelsk til norsk plugg. Men, det ser ut som om selv det eksterne strømadapteret bruker standard apparatkabel, så det burde ikke være noe problem i det hele tatt.

Endret av trondmm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...