Essem Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Jeg MÅ ha Apple iProduct. Du mener vel Iproduct? Nei, jeg gidder ikke diskutere skrivemåten i hver eneste Apple-artikkel. Du burde holde den diskusjonen til de trådene som er opprettet til det formålet. Lenke til kommentar
hitokiri Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Mener dere iPhone? Dere skriver jo T-Mobile og ikke T-mobile. Takk for tilbakemelding. Dette er nå endret. Hvorfor skriver dere da Iphone? Kan dere bare endre et merkenavn/særnavn på denne måten? Hvis jeg starter et selskap som heter McFord, så endrer dere dette til Mcford for å fornorske særnavnet, som er et i seg selv bestemt navn i måten det skrives på? Gæliske skrivemåter på navn er selvsagt tillatt, akkurat som van der Zander. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Forresten, hvor lenge har dere tenkt til å skrive iPhone feil? (ja, jeg kommer til å spørre om det hver gang jeg kommenterer en artikkel der dere skriver produktnavn feil) Les mer på hw.no >> [offtopic] Alle som er imot at Hardware.no skriver Ipod i stedet for iPod/iPhone signerer her: http://www.opprop.no/opprop.php?id=ipod! [/offtopic] Endret 7. mai 2008 av Slettet+56132 Lenke til kommentar
genser Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Hold dere til tema. Det har blitt gitt tilstrekkelig forklaring angående skrivemåte med store og små bokstaver i egennavn, samt linket til forklarende artikkel lenger over i tråden. Videre diskusjon om dette blir ikke akseptert i denne tråden, det finnes dedikerte tråder som tar opp den problematikken. Lenke til kommentar
Juke Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Nå står det både "T-Mobile" og "T-mobile" litt om hverandre i artikkelen. Førstnevnte litt under bildet (før artikkelteksten) samt begge skrivemåtene i selve artikkelteksten. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Off topic er fjernet fra tråden. Det finnes en tråd her man kan ta tilbakemeldinger i: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=950132 Dette innlegget skal ikke kommenteres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg