vestlia Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Hehe, er ikke det han sjefen i Star Gate SG-1? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Han har blitt litt grå i stussen, men kunne godt lagt seg opp ein hockeysveis til filmen. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Hehe, er ikke det han sjefen i Star Gate SG-1? Jepp, i hvert fall de første sesongene. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Her har du da en kar som kan ta den rollen: Du er klar over at Davis var stuntmannen til "Pete"? så han er faktisk godt kjent med rollen allerede. Og Macgyver var faktisk i en Mastercard reklame for en stund siden, RDA hadde farget håret for anledningen og så ikke ut til å ha problemer med å fylle rollen (er vel 1 eller 2 år siden) Endret 7. mai 2008 av Rebel-Rider Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Hehe^^ usikker på hvordan dette blir. Har sett på MacGyver siden jeg var guttunge. Som sagt, ingen RDA ingen MacGyver! Lenke til kommentar
1r9b1k7 Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Han har blitt litt grå i stussen, men kunne godt lagt seg opp ein hockeysveis til filmen. Kunne godt?? Det er et krav. Bildekvaliteten må selvfølgelig være like dårlig som slik det var før, og kjenningsmelodien den samme. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Hvis ikke kjenningsmelodien er den samme så går jeg ut av kinosalen før filmen har begynt. Halve greia er jo den Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Bare jeg som stemmer for Steven Seagal som stedfortreder? Bruk 3-5 sekunder på å visualisere denne ideen. Skal dem først bytte ut Richard Dean Anderson kan de like greit tøye strikken godt i motsatt rettning: filmen blir en komisk afære med alle andre en originalen uansett. kan ikke annet enn å le, ! sorry Steven Seagal ? hvorfor ikke bare Sylvester Stallone? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Bare jeg som stemmer for Steven Seagal som stedfortreder? Bruk 3-5 sekunder på å visualisere denne ideen. Skal dem først bytte ut Richard Dean Anderson kan de like greit tøye strikken godt i motsatt rettning: filmen blir en komisk afære med alle andre en originalen uansett. kan ikke annet enn å le, ! sorry Steven Seagal ? hvorfor ikke bare Sylvester Stallone? Hvorfår ikke Arnold Swarchenegger? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Hvis man skal bruke slike harrye skuespillere så må jo det bli David "The Hoff" Hasselhoff. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 RDA er for MacGyver-fans hva Christopher Reeve er for Supermann-fans. Han vil fint klare å bekle rollen i en alder av 58. Og for å være seriøst, om man skal leke castingleken for en annen så er mitt forslag (seff med hockeyhår): Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ellers, merker meg at Matt Damon er som en potet i castingsammenheng. Uansett hvilken rolle det er snakk om så blir han foreslått. MacGyver - Matt Damon! Captain America - Matt Damon! Lady Diana - Matt Damon! Intet innlegg med navnet Matt Damon kan gå hen uten link til følgende: http://www.youtube.com/watch?v=WLG3S5WzHig Mannen er et geni. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Bare jeg som stemmer for Steven Seagal som stedfortreder? Bruk 3-5 sekunder på å visualisere denne ideen. Skal dem først bytte ut Richard Dean Anderson kan de like greit tøye strikken godt i motsatt rettning: filmen blir en komisk afære med alle andre en originalen uansett. kan ikke annet enn å le, ! sorry Steven Seagal ? hvorfor ikke bare Sylvester Stallone? Hvorfår ikke Arnold Swarchenegger? Arnie har jo sluttet som skuespiller og blitt guvernør. Tenke, vette! Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Jackie Chan som MacGyver Den var god Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Bare jeg som stemmer for Steven Seagal som stedfortreder? Bruk 3-5 sekunder på å visualisere denne ideen. Skal dem først bytte ut Richard Dean Anderson kan de like greit tøye strikken godt i motsatt rettning: filmen blir en komisk afære med alle andre en originalen uansett. kan ikke annet enn å le, ! sorry Steven Seagal ? hvorfor ikke bare Sylvester Stallone? Hvorfår ikke Arnold Swarchenegger? Arnie har jo sluttet som skuespiller og blitt guvernør. Tenke, vette! Åja, søren heller, da er vel han ute av bilde. Jaja, da blir vel neppe denne filmen særlig bra... Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Hva med Dolph Lundgren? Van Damme? ...Rambo?? Endret 8. mai 2008 av fargoth Lenke til kommentar
hernil Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Bare en mann er verdig nok til å eventuelt ta over for RDA, det er Chuck Norris! Lenke til kommentar
miceagol Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Det slo meg plutselig: Rart det ikke er laget et MacGyver-dataspill. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Dette slo meg også her om dagen. Et fantastisk adventure-spill med utstrakt bruk av diverse såkalte lommekniver og gaffateip og hockeysveis! Masse eksotiske øst-europeiske land (som ser ut som Canada) å reise til for å rydde opp i slemme mafiamenns mistenkelige planer! Bomber! Utrolige stunts! Hadde vært konge! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg