Mewsique Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Det er på tide å finne fram lommekniven og hockeysveisen; MacGyver blir film. Les mer Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Det er sådd tvil om originalskuespilleren Richard Dean Anderson fortsatt vil bli å finne i rollen som den oppfinnsomme MacGyver. I og med at han nå er 58 år er det mest sannsynlig at han blir byttet ut med en yngre og friskere utgave av altmuligmannen. Fail. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Pft, historien er full av eksempler på at samme rolle fint kan fylles av forskjellige skuespillere. Jeg stemmer for Matt Damon hvis ikke RDA gidder å trene seg opp. De har uansett fortsatt muligheten til å la filmen handle om Macs eldre dager som Phoenix-pamp. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Dette kommer til å bli dårlig. :-( Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Dette kommer til å bli dårlig. :-( Fordi ingenting er bekreftet? Kanskje vente litt med å påstå at en film blir dårlig. RDA må da kunne greie rollen sin bra. Enig i at Matt Damon kanskje kan være en bra erstatning. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Heller en aldrende MacGyvers - i RDAs skikkelse - siste eventyr enn at en eller annen pusegutt fra Hollywood tar over rollen. Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Det er sådd tvil om originalskuespilleren Richard Dean Anderson fortsatt vil bli å finne i rollen som den oppfinnsomme MacGyver. I og med at han nå er 58 år er det mest sannsynlig at han blir byttet ut med en yngre og friskere utgave av altmuligmannen. Fail. 2. that. uten Richard dean blir ikke macgyver den samme.. men film som skal sees uansett! Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Slenger meg på i rekken her, MacGyver vil for meg alltid være i form av Richard Dean Anderson; ingen over, ingen ved siden Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Bare jeg som stemmer for Steven Seagal som stedfortreder? Bruk 3-5 sekunder på å visualisere denne ideen. Skal dem først bytte ut Richard Dean Anderson kan de like greit tøye strikken godt i motsatt rettning: filmen blir en komisk afære med alle andre en originalen uansett. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Ingen Richard, ingen McGyver for min del. Mannen er jo ikke helt visnet vekk, er jo ikke så lenge siden han hoppet ut av SG1 Lenke til kommentar
haalo Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Synes de heller kunne dratt en MGS4 enn å fjerne Andersen. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Bare jeg som stemmer for Steven Seagal som stedfortreder? Bruk 3-5 sekunder på å visualisere denne ideen. Skal dem først bytte ut Richard Dean Anderson kan de like greit tøye strikken godt i motsatt rettning: filmen blir en komisk afære med alle andre en originalen uansett. FAIL FAIL uendelig. Steven Seagal er jo helt forferdelig. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Enig med resten. Er ikke noe MacGyver uten RDA! Hadde flott å sett RDA som MacGyver på TV igjen. Håper virkelig han ikke blir byttet ut. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Sier som resten, ingen Richard, ingen MacGyver. Bare se på Indiana Jones, med Harrison Ford, han er vel gått oppi 60-åra. Krysser fingrene. Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Kongelig med MacGyver film, men... uten RDA... WTF Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Ja, Richard må være med for at jeg skal gidde å få med meg dette Men, samme diskusjon eksisterte sikker første gang james bond ble byttet ut også, men vi har jo ettehvert begynt å bli vandt med det. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Det er jo Richard "Macgyver" Dean Anderson. Ja til RDA i sin mest elskverdige rolle! Man kan simpelt hen ikke lage Macgyver uten ham. edit: r2d290: Uenighetene eksisterer sikkert fortsatt... De klarer sikkert å fange "imaget" til MacGyver, men aldri sjelen Endret 7. mai 2008 av Petersk91 Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 RDA er jo med i den nye Stargate: Continuum (?) filmen, som blir lansert til sommeren. Da får man se hvordan formen hans er. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 I tillegg til dere som sier at Matt Damon kan være en god erstatter, så tror jeg at Edward Norton kunne passet. Tenk dere Norton med hockey og lommekniv. Instant success. Og en annen ting i tillegg til det dere sier om ingen MacGyver uten RDA, så er det heller ingen MacGyver uten 80-tall og hockeysveis. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 I tillegg til dere som sier at Matt Damon kan være en god erstatter, så tror jeg at Edward Norton kunne passet. Tenk dere Norton med hockey og lommekniv. Instant success. Og en annen ting i tillegg til det dere sier om ingen MacGyver uten RDA, så er det heller ingen MacGyver uten 80-tall og hockeysveis. nei, klart hockeysveisen må være på plass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg