beverpower Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Hei hei! Mener 60GB-versjonen er bakoverkompatibel med spill fra den eldre utgaven av konmsollen, men vil 40GB-versjonen noen gang bli det?! Har mange gode, PS2-spill som jeg gjerne vil prøve på 3'ern.. vil det noen gang komme en oppdatering eller lignende som gjør den kompatibel med gamle spill? Lenke til kommentar
arokh Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Bruk søk-funksjonen, dette spørsmålet blir stilt daglig. Man kan bare spekulere, personlig tror jeg det er mer sannsynlig at det vil dukke opp en ny bakoverkompatibel modell etterhvert, mens 40GB forblir uten. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Hei hei! Mener 60GB-versjonen er bakoverkompatibel med spill fra den eldre utgaven av konmsollen, men vil 40GB-versjonen noen gang bli det?! Har mange gode, PS2-spill som jeg gjerne vil prøve på 3'ern.. vil det noen gang komme en oppdatering eller lignende som gjør den kompatibel med gamle spill? Det stemmer at 60gb versjonen er bakoverkomp, men 40 gb er det ikke. Lenke til kommentar
Zaplame Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Har hørt at Sony KANSKJE vil lage en software emulasjon.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå