InsertNumLock Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Var på Gilja på lørdag. Fint vær og mye grønt. m/18-55 @ 22 mm Shutter Speed: 1/125 sec Aperture: 5.0 ISO: 100 Hoya Circular Polarizer Lenke til kommentar
kymy Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Meget bra bilde , fint utsnitt. Jeg må nok få meg polafliter snarest. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Meget fint og harmonisk bilde, dog synes jeg det mangler et blikkpunkt. Blikket mitt vandrer liksom bare over bildet, til det til slutt ender på det huset, men etter det vandrer det liksom litt igjen. Vanskelig å forklare. Lenke til kommentar
tommis Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Kort innpå, og meget OT: Hva er et polarfilter? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Det tar bort refleksjon. Gir himmelen en sterkere blåfarge ved 90graders vinkel mot solen. Og det vil gi farger en mørkere, og sterkere farge. Uten | Med Endret 8. mai 2008 av Hille Lenke til kommentar
tommis Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Ah, got it! Takker for svar. Fint bilde forresten! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå