Glasscola2 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 John Olav Nilsen & Gjengen spiller jo på hver eneste festival i år! :O Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Skjønner kanskje at det ikke hjelper å ha pause. Platesalget har jo falt, så det ville vært mest naturlig om artister som er såpass ferske å heller spille konserter enn å sitte på rompa å tro det kommer penger. Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 19. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2010 Oppdaterer guiden på mandag, har skjedd lite i det siste da jeg ikke har hatt nett på 3 uker Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Empire Of The Sun til Hovefestivalen... Rimelig fett. Lenke til kommentar
bikubedronning Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) asd225 Endret 31. oktober 2017 av Tecfan Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Blir det Quart i år eller ikke? Hvis de planlegger å ha festivalen så er det kanskje på tide at de slipper noen artister... Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Blir det Quart i år eller ikke? Hvis de planlegger å ha festivalen så er det kanskje på tide at de slipper noen artister... Håper faen meg ikke det... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Alice Cooper til Steinkjerfestivalen! Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Gler meg som ein gris til Norway rock, så eg danna ein tråd om festivalen. Siste nytt frå den kanten, om ein ser vekk frå avlysinga til BLS, er at det ikkje vert annonsert nokre headlinarar til fredagens kickoff. Surt som f dette, sjølv om NR-gjengen har relativt store namn i co-headlinespekteret... Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 3. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2010 Jeg får ikke oppdatert guiden etter dette nye designet ble lansert. Ser ut som jeg må legge inn alt av koding på nytt. Noen som vet om det kan reddes eller om jeg må gjøre alt på nytt? Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) [ingenting] (S) til Slottsfjellfestivalen! Update: Belle And Sebastian til Slottsfjell! Ikke verst... Endret 4. mars 2010 av thesinner Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) Oppdatering på Storåsfestivalen 2010 Sivert Høyem Veronica Maggio Blizzard The Blacksheeps Kråkesølv Lillasyster Björn Hellfuck Onkl P & Jaa9 The Pink Robots Pony the Pirate D.D.E. Pelbo edit: Oppdatering til Steinkjerfestivalen 2010 Bare Egil Band Joanne Shaw Taylor Oli Brown Erja Lyytinen Endret 6. mars 2010 av Datasmurf Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Du burde ha med midnattsrocken på lista. Den er ikke en veldig stor festival, men sånn 7k+ og en fantastisk midnattsol. http://midnattsrocken.no/ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Oppdatering Steinkjerfestivalen 2010 Big Bang Thomas Dybdahl Susanne Sundfør Haddy N'jie Dunderbeist Navigators Noora Noor Pånnivågn Tin Pan Alley Papa Chaos & The Blue Crew Big Rooney & Doghouse Lenke til kommentar
Olum Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Against Me!, Shining og Baroness til Øya. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Noen som vet hva som skjer med Oslo Live i år? Glemmer aldri 2manydjs konserten fra i fjor. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Håper på Oslo Live i år også. Var en utrolig morsom situasjon ved reggaescena i politiparken i fjor Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Det kommer nok til å komme info om den engang neste måned. Noe særlig info i fjor kom ikke før april mener jeg. Men begynner å bli usikker. De hadde et godt år i fjor, sa ledelsen hvertfall. Men på twitter-profilen dems så står det: "Oslo Live Festival 14. - 17. July 2010 http://www.oslolivefestival.no Would love to have Daft Punk one day!" mens da siden dems innholder video fra i fjor. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Tre Små Kinesere til Steinkjerfestivalen 2010 Nazareth til Kråkøyfest 19.06.2010 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Oslo Live melder om "mer info før 26. mars" Ryktebørsen sier også forøvrig at Hove slipper mer hip-hop i løpet av helga. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå