thesinner Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Veldig mange bra slipp fra Slottsfjell denne uken. Håkan Hellström (S) Art Brut The Chap An Horse Accidents Never Happen Ungdomskulen Ash (UK) VETO (DK) Spesielt digg med VETO syntes jeg! Og vet at veldig mange kommer til å digge Håkan Hellström og Ash... Dette blir en jævlig bra festival Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 Da var det oppdatert! Mye bra til slottsfjell i år ja, hadde vært gøy å se First Aid Kit Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Nye navn til Slottsfjell festivalen: Valentourettes Bare Egil Festival Soulfly (US) Captain Credible Lenke til kommentar
czr Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Kartfestivalen ,10-11 juli, på Gvarv i Telemark er ikke med på listen. Fredag WINTERGRAVE CC COWBOYS HOWL ODEON LEVELLERS Lørdag THE BLACKSHEEPS JARLE BERNHOFT TOMMY TOKYO X-QUEEN KARTER BEATELS WITCHCRAFT DISKOTEK THE WOMBATS Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Denne uka blir det sluppet 1 artist til Slottsfjell festivalen hver dag. Mandag: Jonathan Johansson (S) Lenke til kommentar
Caroline90 Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Hva med Glastonbury, da? Det er jo én av de største festivalene i Europa Kan ellers anbefale Oxegen (Irland). Artister som Kings of Leon, Keane, The Killers, Jason Mraz og Lilly Allen. Lenke til kommentar
stwa Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Noen quart artister som ikke er med på lista: Immortal Technique, Ludacris, Atmosphere, Meshuggah, Bob Sinclair og Big Ali, Guru Josh, Veronica Maggio, Jarle Bernhoft, Young Jeezy og Familjen.. I tilleg spiller Fergie og John 5 med Slash! Cyndi Lauper har avlyst.. Går også rykter om at Robbie Williams kommer, men dette er ikke bekreftet.. Lenke til kommentar
Nakk1 Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Her en liten, men anerkjent festival i Holmestrand, Vestfold. 10 års jubileum i år, så alle band er stemt frem av publikum i vinter:) El Caco Lillasyster Dunderbeist Major Parkinson Master Piece of Cake Stinky Fingers Bigbys Crushing www.rockart.no Lenke til kommentar
magnusalu Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Hva med UKA-09? Varer fra 1-25 oktober. Foreløpig sluppet: Franz Ferdinand - 9. okt Gåte (gjenforening!) - 24. okt Eagles of Death Metal - 8. okt Gorgoroth - 19. okt Dobbelkonsert: Electric Eel Shock og the Cumshots - 4. okt Fullstendig program slippes 8. september! Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Feitaboogie Minifestival: http://www.facebook.com/event.php?eid=134673978769 Komkom, jeg skal spille! Lenke til kommentar
VivaLaLarsen Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Hove er i år fra Onsdag 30. juni - lørdag 3. juli Tenkte at emnestarter burde å fikse på dette :-) Lenke til kommentar
Olum Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Skal denne oppdateres med 2010? Hvis ikke trådstarter gidder, kan jeg godt lage en ny. Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 2010 oppdatering underveis! Fint om dere kan skrive oppdateringer i samme format som listen min så jeg slipper å formatere hvert innlegg Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Awesome! Hadde vært fett om det var noen fine festivaler i Frankrike/Italia/Sveits/Polen/Tyskland/Tsjekkia/Slovenia/Østerrike/Kroatia/Nederland i slutten av juli. Etter Hove blir det å backpacke rundt hele Europa innom disse landene, og hva er vel bedre enn å avlegge et besøk på en festival? Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Blir vel Hove og Øya på meg i år også.. Litt keen på å bytte ut hove med roskilde, men det vil ingen av venna mine.. Gidder ikke å dra alene på festival, hehe. Men nok en gang ser vi at Øya er og blir Norges beste festival når det kommer til booking! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Jeg synes også Øya har den mest imponerende bookingen hittil. Blir den og Roskilde på meg i år. Og kanskje Sonisphere i Stockholm. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Oppdatering til Slottsfjellfestivalen: Donkeyboy The Cumshots Shining Jaga Jazzist Jaako & Jay (FIN) Mhoo The Pink Robots Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Motorpsycho er bekreftet til Øya. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Nytt slipp til Slottsfjellfestivalen i dag. Clutch (US) Susanne Sundfør Navigators Uncle Deadly Kråkesølv The Joy Formidable (UK) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Oppdatering på Storåsfestivalen: Gåte John Olav Nilsen & Gjengen 22 Oppdatering på Steinkjerfestivalen: Lillasyster John Olav Nilsen & Gjengen Backstreet Girls Sirens and Us Bjørn Hellfuck Pony the Pirate Samsaya The Pink Robots Ralph Myerz & The Jack Herren Band HGH Blues Caravan Jack Dalton Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå