Peppep Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Coldplay bekreftet til Roskilde. http://www.roskilde-festival.dk/2009/forsi...y-til-roskilde/ Lenke til kommentar
General_Bushdakta Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) zzz Endret 10. april 2010 av General_Bushdakta Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Steinkjerfestivalen 25 - 27. Juni Kaizers Orchestra Karpe Diem Black Debbath Bellman Nye bekrefta:Turboneger Madcon Jarle Bernhoft Lenke til kommentar
gard. Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Slipknot bekreftet til Hovefestivalen. På tide de får inn noe skikkelig snart. Alt er søppel/uinteressant så langt. Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Hvis Quart og Hove vil ha publikum så må de komme med noen mer attraktive artister! Skal oppdatere guiden i morgen tidlig.. orker ikke sitte og knote på den lille 9" skjermen jeg sitter på nå Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Sweden Rock og Norway Rock i år blir så vilt grymt Også har fler blitt bekrefta til Norway; * In Flames * Sonata Arctica * Arch Enemy * Manowar * Holyhell * W.A.S.P. * Testament * Backyard Babies * Doro * U.D.O * Satyricon * Skambankt * Sister Sin Endret 9. februar 2009 av Clockworktoy Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Roskilde-nytt: Amon Amarth, Cancer Bats og Darkane. Kommer visst mer senere denne uken óg, endelig begynner vi å få se hva som kommer i år. http://www.roskilde-festival.dk/nyheder/si...kilde-festival/ Forresten, trådstarter, "(Oppdatert)" i tittelen sier ganske lite. Hadde vært fint om det var "(Oppdatert pr [dato])" i stedet. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Roskilde begynner å få på plass program og artister men for min del ganske uinteressant program. (er ikke så glad i metall) Håper på noe innen indie rock/pop, kanskje Interpol og/eller The Shins? Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Ny, turnerende festival,Sonisphere, med 7 konserter i 6 land. Komplett line-up er ikke offentliggjort ennå, men trekkplasteret er selvfølgelig Metallica som headliner på 6 av de 7 konsertene Band som er inkludert (på alle eller noen av konsertene): Metallica Linkin Park Mastodon Lamb of God Slipknot Die Toten Hosen http://www.sonispherefestivals.com/ Endret 9. februar 2009 av Arsenal89 Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Bob Hund, Apoptygma Berzerk og Fjorden Baby! bekreftet til Slottsfjellfestivalen! Beste slippet til dennde festivalen hittils syntes jeg, gleder meg til å se alle sammen Lenke til kommentar
BoltOnRacing Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Må legge til og sjekke ut FIB Festival, utenfor Valencia i Spania. 16-19 juli. Headliners hittil er Oasis, The Killers, Kings of Leon, Franz Ferdinand. Syden og Festival i en smekk:) Jeg kunne godt tenke meg å dra dit. Billett ca kr. 1600,- kr inkl camp. Vil du heller på hotell får du 4 dager til litt over 1000,- kr,- og fly t/r fra oslo er 1500,-kr! Lenke til kommentar
gard. Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Bah.. Disturbed bekreftet til Hove. Ser ikke ut til at jeg vil ta meg turen dit i år nei Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 The Killers er også bekreftet til Hove. Slipknot er heller ikke ført opp i førstepost. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) The Gaslight Anthem og Crookers mangler vel også på lista over Hove-band. Endret 21. februar 2009 av Snikpellik Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) En del norske navn annonsert til Roskilde. KATZENJAMMER (N) Sørøver-folk med rød læbestift. KLOVNER I KAMP (N) Hiphop-helte vender tilbage. SATYRICON (N) Muskuløs black metal fra det højeste nord. SKAMBANKT (N) Revolutionær hårdrock på syngende norsk. YOGA FIRE (N) Melodiøs guitarpop fra folkekære hiphop-stjerner. http://www.roskilde-festival.dk/musik/nye_norske_navne/ Endret 21. februar 2009 av Peppep Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Jeg trodde Klovner I Kamp hadde lagt opp? Kult... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Jeg trodde Klovner I Kamp hadde lagt opp? Kult... Gamle gutter holder koken lenge de Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Franz Ferdinand til Hove! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå