L4r5 Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Wacken Festival 30.Juli-01. August TBA Foreløpig liste over band: Amon Amarth Axel Rudi Pell BfmV Callejon Cathedral Dragonforce Einherjer Epica GWAR Hammerfall In Extremo In Flames Kampfar Korpiklaani Machine Head Motörhead Napalm Death Nevermore Tristania Volbeat Walls of Jericho Lenke til kommentar
pakke Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Hva med å slenge med denne: Sziget Festival - Budapest, Ungarn 12.-17. august 2009. Ingen band annonsert så langt (men tur blir det uansett). Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Jeg så på banneret, my bad. Steinkjer har riktig dato, ja! X) Endret 2. januar 2009 av Kanuca Lenke til kommentar
TrippleNipple Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Ser at Sweden Rock Festival line-up'en må oppdateres: HEAVEN & HELL (UK) IN FLAMES (S) ZZ TOP (US) DREAM THEATER (US) EUROPE (S) FOREIGNER (US) HAMMERFALL (S) MOTÖRHEAD (UK) VOLBEAT (DK) JOHNNY WINTER BAND (US) LITA FORD (US) URIAH HEEP (UK) MARILLION (UK) AMON AMARTH (S) RIOT (US) BLACKFOOT (US) SOILWORK (S) FORBIDDEN (US) THE OUTLAWS (US) THE TUBES (US) ERIC SARDINAS (US) H.E.A.T (S) SEVENTH WONDER (S) BULLET (S) STORMZONE (UK) TORCH (S) ENFORCER (S) THE CHAIR (S/US) Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 Takk for påminnelsen, nå er det oppdatert Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Parkenfestivalen har fått inn Joakim Thåström. EDIT: I spoileren min ligger listen din i riktig rekkefølge mtp. dato. (Med Joakim Thåström) Festivalguide 2009 Da prøver vi å lage en ny og oppdatert guide. Jeg kommer til å oppdatere ofte så det er bare å komme med info om festivaler og hvilke band som skal spille. Link til festivalens hjemmeside hadde vært bra! Her er foreløpig guide, sortert etter land og alfabet: Danmark: Roskilde 2-5. Juli TBA Summer Angel 24-25 juli TBA Italia: Lucca sommerfestival - Juli TBA Nederland: Pinkpop 30. Mai til 1. Juni TBA Norge: Norwegian Wood 11-14. Juni TBA Selbufestivalen 19 - 20. Juni Status Quo Vassendgutane Too Far Gone K.I.S.S Unit Five Bøgdabråk Åge og Sambandet Hovefestivalen 23-26. Juni TBA Extras : Vesen showcase DJ's Steinkjerfestivalen 25 - 27. Juni TBA Norway Rock Festival 09-12, Juli Satyricon [no] Sonata Arctica [sf] Eksklusiv i Norge 2009 W.A.S.P [us] Eksklusiv i Norge 2009 Doro [de] Eksklusiv i Norge 2009 Skral Festival 10 - 12. Juli TBA Slottsfjellfestivalen 16 - 18. Juli Dokkemand Frontier Ruckus (US) Katzenjammer Manatee Racket Peachcake (US) Skambankt Turboneger The Wombats (UK) Thom Hell John Olav Nilssen & Gjengen 65daysofstatic (UK) She Said Destroy Storåsfestivalen 31. Juli - 02. August TBA Øyafestivalen 11-15. August SATYRICON KÅRE & THE CAVEMEN TOMMY TOKYO & STARVING FOR MY GRAVY BON IVER (US) MUNGOLIAN JET SET ATOMIC CRYSTAL ANTLERS (US) THE NEW WINE Metal Rock Fest 15-16. August TBA Parken Festivalen 21-22. August Joakim Thåström Quart Festivalen 30.08-04.09 Slash & Friends Tyskland: Rock im Park/am Ring 05-07. Juni Billy Talent Jan Delay & Disko No. 1 Kettcar Killswitch Engage Mando Diao Peter, Björn & John Peter Fox Placebo Polarkreis 18 Scouting For Girls Slipknot The Kilians The Killers The Kooks The Subways Tomte Trivium Volbeat Hurricane/Southside 19-21 Juni TBA Wacken Festival 30.Juli-01. August Amon Amarth Axel Rudi Pell BfmV Callejon Cathedral Dragonforce Einherjer Epica GWAR Hammerfall In Extremo In Flames Kampfar Korpiklaani Machine Head Motörhead Napalm Death Nevermore Tristania Volbeat Walls of Jericho Sverige: Sweden Rock Festival 3-6. Juni HEAVEN & HELL (UK) IN FLAMES (S) ZZ TOP (US) DREAM THEATER (US) EUROPE (S) FOREIGNER (US) HAMMERFALL (S) MOTÖRHEAD (UK) VOLBEAT (DK) JOHNNY WINTER BAND (US) LITA FORD (US) URIAH HEEP (UK) MARILLION (UK) AMON AMARTH (S) RIOT (US) BLACKFOOT (US) SOILWORK (S) FORBIDDEN (US) THE OUTLAWS (US) THE TUBES (US) ERIC SARDINAS (US) H.E.A.T (S) SEVENTH WONDER (S) BULLET (S) STORMZONE (UK) TORCH (S) ENFORCER (S) THE CHAIR (S/US) ENFORCER (S) Hultsfred Festivalen 8-11. Juni LARS WINNERBÄCK x4 Peace and Love 22-27. Juni Anna Ternheim Atmosphere [uS] Deportees Division Of Laura Lee Frida Hyvönen Henry Rollins [uS] Kalle Baah Lars Winnerbäck Moneybrother Perssons Pack Satyricon [NO] Slagsmålsklubben Sonic Syndicate The Stranglers [uK] Thåström Timbuktu Titiyo Turbonegro [NO] Witchcraft Arvika Festivalen 2-4. Juli Depeche Mode Endret 5. januar 2009 av Kanuca Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Hei! Joakim Thåström er nå lagt til. Ser du har sortert dem etter dato, min liste er sortert etter navn. Jeg synes det er lettere å finne fram til den festivalen jeg er ute etter når listen er sortert alfabetisk Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Vi kan jo kanskje ha en liten avstemning om listen burde være alfabetisk eller kronologisk? For meg er det mye mer logisk og oversiktlig å planlegge festival-sommeren når listen er sortert etter dato... Bar et forslag... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Jeg stemmer for sortering etter land og så dato. Landene kan stå alfabetisk. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Jeg stemmer for sortering etter land og så dato. Landene kan stå alfabetisk.Enig. Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 Ser ut som det er enstemt da Skal få endret det når jeg har tid, ellers har jeg oppdatert Hurricane og Pinkpop festivalene. Lenke til kommentar
General_Bushdakta Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Skral festival i Grimstad er nedlagt, og bør derfor fjernes fra lista di. http://www.skralfestival.net/index.php?opt...view&id=115 Ellers må du gjerne føre opp Uppsala Reggaefestival i Sverige. 6-8 august. Foreløpig er bare Alpha Blondy & Don Carlos klare. http://www.uppsalareggaefestival.se/ Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 To nye artister er bekreftet til Slottsfjellfestivalen! Femi Kuti (NGA) og Real Ones http://slottsfjellfestival.no/pages/nor/217 Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Det slippes flere artister til Hultsfred i morgen (tirsdag) rundt kl. 09:00. Edit: Eller så blir det neste uke, blei litt usikker Endret 19. januar 2009 av Haawy Lenke til kommentar
gard. Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 5 navn kommer til å komme på plakaten til hovefestivalen denne uka. En hver kveld. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Virker som The Killers er bekreftet til Hultsfred nå og Metronomy er bekreftet til Hove. Endret 20. januar 2009 av Haawy Lenke til kommentar
Pomeloo Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Bruce Springsteen & The E-street band kommer til pinkpop 09 Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Steinkjerfestivalen 25 - 27. Juni TBA Ikkje så mange artistar som er bekrefta enda, men så langt er det:Kaizers Orchestra Karpe Diem Black Debbath Bellman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå