Orte Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 hei... har nettopp kjøpt meg en ny ekstern disk på 500 gb, å det viser seg å være et problem. det har seg så at når jeg prøver å legge over noen filer, fra datan til disken er det KUNN di 15 første filene som går fort, resten av filene går som sirup, en fil kan ta opptil 20 min. Sist jeg sjekket var det 2888321 minutt igjen. det er koblet til USB har brukt firewire men samme skjer. formatert disken har jeg også gjort. lurer på om noen har hatt lignede problem? noen tips om hvordan jeg kan få kopieringen til å gå fortere Lenke til kommentar
Tetanus Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Heisann og velkommen til forumet! Hva slags filer et det du overfører? Er det store filer eller små? Hva slags disk er du har? Merke og modell? -Tet Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Og til hvilket filsystem formaterte du? Om den står på FAT32 vil du få problemer med store filer. Formater til NTFS. Lenke til kommentar
Orte Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2008 Heisann og velkommen til forumet! Hva slags filer et det du overfører? Er det store filer eller små? Hva slags disk er du har? Merke og modell? -Tet Det er snakk om en Maxtor onetouch 4 pluss det er filer på 20 mb pr stykk, en mappa kan være opp til 5-9 gb Og til hvilket filsystem formaterte du?Om den står på FAT32 vil du få problemer med store filer. Formater til NTFS. Disken er formatert til NTFS. har testet med begge deler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå