ze5400 Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Har prøvd å lære meg C++ før, men pga. C# har aldri motivasjonen vert stor nok. Prøver nå igjen, da jeg ser på mobilen som en egnet plattform å lage programmer i C++ for. (Symbian). Men jeg sitter her nå i vantro. Skal ikke dette gå an? TMonth Months[11] = (EJanuary, EFebruary, EMarch, EApril, EMay, EJune, EJuly, EAugust, ESeptember, EOctober, ENovember, EDecember); Er jo fryktelig tungvindt å Months[0] = EJanuary; o.s.v. ... Håper det er jeg som har en språklig feil her. Anyone? EDIT: Fant det ut. Dumme meg. TMonth Months[12] = {EJanuary, EFebruary, EMarch, EApril, EMay, EJune, EJuly, EAugust, ESeptember, EOctober, ENovember, EDecember}; Endret 7. mai 2008 av ze5400 Lenke til kommentar
Dead_Rabbit Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Sånn btw så er det vel ikke nødvendig å spesifisere størrelsen på arrayet når du bruker en array initializer. Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 O.o Takk, det var genialt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå