mcgroven Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Det etterlengtede skytespillet Killzone 2 kommer likevel ikke i september. Les mer Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Skal jeg være helt ærlig var ikke dette noen stor overaskelse for meg. Dumt er det dog, da jeg har lyst på en PSS3, men venter til spillene støtter den. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Kan det være på grunn av at de ikke vil havne oppi Gears 2-releasen? Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 En ville vel heller se det motsatt, m.t.p. hva som kommer først. Tror de bare trenger tid. ...Oh hi gais! Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Det er synd, men klart er det flott at de tar seg tid til å bli ferdige med det. Krever litt for å leve opp til hypen de har skapt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Haha. Ja, sånn kan det gå. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Tenkte det samme som Su (Motoko). Og utsette ett spill pga ett annet når det er ditt eget spill som kommer før det andre spillet blir litt dumt for da bille jo folk spilt ditt spill før de hadde spilt de andre sitt spill. (Lang og fin setning med mass "spill" og shit ) Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Som forventet. Jeg håper bare spillet vil veie opp mot tiden som er/blir brukt. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Først prototype så killzone 2 :/ Bedre med et bra spill senere en et uferdig nå Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Ofte hørt: 2008 blir Sony's år definitiv, med spill som Metal Gear Solid 4, Killzone 2 og Gran Turismo 5. Bare vent å se. Skal vi heller si 2009 blir Sony's år ettersom det kun er MGS4 som kommer i 2008? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Virker slik. Men det ryktes jo også om at Bioshock 2 kommer første kvartal i 2009, og det kan vel være en sterk kandidat til å slå Killzone 2 i mine øyne i alle fall. Endret 7. mai 2008 av NiXx Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Har alltid trodd at 2009 ble Sony sitt år, 2008 blir mer en forløper til storåret slik jeg ser det. Det er ganske mange etterlengtede varemerkespill som helt sikkert ikke kommer i år. Lenke til kommentar
kleppemeister Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Ikke akkurat en overaskelse. på dette spillet må tross alt developeren forbedre seg noe voldsomt på. Killzone var jo ikke akkurat et imponerende spill, men det stoppet ikke folk fra å kjøpe det. Egentlig tror jeg det bare kunne gitt ut Killzone 2 halv ferdig, og folk hadde kjøpt det uansett. Men er glad for å se at de tar seg tid og prøver. Men de har et stykke igjen for å overbevise. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg