Miracle Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Hei! Lurer på en liten ting. Har fått som ansvar å finne på en måte å skrive en fortløpende dokumentasjon som kan redigeres/leses/kjøres av administrator-gruppen i et domenet. Altså, er det 4 stykker som jobber på arbeidsplassen så skal alle disse få tilgjengelig denne såkalte "loggen" som viser hvilket arbeid som er blitt gjort da og da. Finnes det noen program som er bra til dette bruket? Har hørt om DokuWiki, men for meg blir det for avansert å bruke i denne situasjonen. (Kan ikke med DokuWiki, derfor) - Derfor spør jeg dere, finnes det programmer eller noen muligheter å dokumentere på et felles sted som man kan se, lese og skrive med? Et word-dokument for hver dato? Hadde det gått fint? Her må man tenke sikkerhet også. Da er det vel bare å kjøre et passord på word-dokument mappen eller selve fila man åpner i Word? Jeg har lite peiling på fortløpende dokumentasjon, derfor spør jeg dere. Håper på et godt svar! Evt, flere løsninger! - M Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå