Jann - Ove Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Er jo ille nok å få det stabilt med kabel jo Lenke til kommentar
Albatron Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Ustabilt med kabel? Isåfall må kabelen være slitt. For vi også har strukket en lang kabel opp til 2. Etasje, og det funker fett! Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Problemet er vel at huset er stort og at kablingen forholdsvis dårlig. Er vel oppe i minst 50m med kabel ifra andreetasjen og ned til stua, med to-tre strekk med dårlig kabel som jeg ikke har byttet ut enda. Lenke til kommentar
thaldo Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2008 En kompis av meg har ett helt lass av disse wrtene liggende, skal se om vi ikke kan få kjørt en test på dette. Det hadde iallefall vært veldig nyttig for meg (og kanskje andre). Tom Lenke til kommentar
thaldo Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2008 Hadde denne gjort jobben. Kjørt TV signalene over den ene båndet og WLAn over det andre- http://www.dinside.no/php/art.php?id=529240 Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå