Gå til innhold

100 000 kunder til One Call

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når jeg ser på onecall sin side så ser jeg egentlig kjapt hvor de tjener penger.. De har jo også internett som ikke er "superbillig" og med 12 måneders binding o.l.

I tillegg har de også kontantkort som ikke har 0,- på alt under x antall minutter og sms.. + at de har one call aktive med minimum fakturering.

Det er ikke alle foreldre som lar ungene sine få ha et abonnement f.eks. heller ikke alle som liker å ha abonnement, men velger heller kontantkort

Det er fort gjort for kunder som velger 1 tjeneste fra en leverandør og dermed gå over til å bli en totalkunde.

Genialt konsept faktisk.. Tror jeg går over på mobil, men internett har jeg hos CD og sparer dermed det ekstra gebyret man får hvis man ikke har fasttelefon.

Ip-telefon har jeg hos televoip som også er billig, men havner hele tiden i skyggen av Telio siden Telio bruker masse penger på reklame, mens Televoip satser heller på å være billig.

Endret av IBICO
Lenke til kommentar
Takk for opplysningen tronny. Var det jeg tenkte meg.

Samtidig har de mye egenkapital, i en periode med oppbygning av kundemassen og mye markedsføring vil det være vanskelig å drive med overskudd.

Men en dag må eierne si stopp, nå har vi blødd nok. Det her blir det 4året på rad de går med betydelig underskudd, og når ledelsen ikke har gjort noen tiltak for å bedre balansen så lurer jeg litt.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...