abene Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Yahoo har aktivert en funksjon som varsler om potensielt skadelige nettsider. Les mer Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Flott funksjon, bare man hadde brukt Yahoo som søkemotor da. Lenke til kommentar
boblydan Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 McAfee har en extension til Firefox/IE som gjør det samme for søking med Google, pluss litt til McAfee Siteadvisor Lenke til kommentar
Dauemannen Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) [pirke] Det heter da McAfee (med stor A)? Vet ikke om dette er en del av den nye politikken deres eller en uheldig skrivefeil. Hvis det er sistnevnte vil jeg minne om at McAfee er et skotsk navn og skal skrives med stor A på samme på samme måte som alle andre navn som begynner på Mc eller Mac. Se for øvrig denne aritkkelen på Wikipedia. McAfee er oppkalt etter John McAfee og altså i tillegg til å være et firmanavn også et personnavn. Hvis den nye politikken deres virkelig skal være sånn vil jeg kjapt endre det hittil positive standpunktet mitt. Er det bare en tilfeldig skrivefeil må jeg bare unnskylde. Endret 7. mai 2008 av Dauemannen Lenke til kommentar
Foxtrotter Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 så fint da bruker den av og tel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå