trondbue Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 I går fikk jeg plutselig opp denne feilmeldingen når jeg skulle starte tv programmet: Microsoft Visual C++ Runtime Library Runtime Error! Program: C:ProgramfilerCyberLinkPowerVCR||PVCR.exe Abnormal program termination. Programmet er PowerVCR2 som fulgte med mitt hercules smart TV stereo tvkort. Jeg bruker windows 2000 med SP3. Har prøvd å reinstalere programmet men det hjelper ikke. Noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
CaSh Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Husker du hva du har gjort? Hvordan var maskinen din når det først fungerte?? (Har du installert noe etc) Lenke til kommentar
trondbue Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2003 Det skjedde når jeg holdt på å formatere en cd til packed cd og skulle inn på programmet samtidig. Lenke til kommentar
CaSh Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Hm, høres veldig rart ut. Akkurat at du lager en packet cd tror jeg ikke burde være grunnen til problemene dine. Men hvis du har windows xp kan du prøve å gjennopprette til et tidligere tidspunkt. Hvis ikke kan du prøve å fjerne packet cd greia og se om det fungerer. Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Per Dein, slutt med alle "bruker feil" postene dine. Samme sa kondom produsenten da faren din klaga Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Per Dein, slutt med alle "bruker feil" postene dine. Samme sa kondom produsenten da faren din klaga In your face!!! Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 LOL!!!! OMG:) vel har hatt samme feilen selv.. husker ikke hva jeg gjorde.. hatt det 2 ganger, den ene gangen måtte jeg installere et eller annet trix med run time libary, andre gangen reinstallerte jeg OS.. Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Per Dein, slutt med alle "bruker feil" postene dine. Samme sa kondom produsenten da faren din klaga Ufattelig bra kommentar!! *applaus* Lenke til kommentar
D_KILLAH Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Per Dein, slutt med alle "bruker feil" postene dine. Samme sa kondom produsenten da faren din klaga Lenke til kommentar
Term Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Per Dein, slutt med alle "bruker feil" postene dine. Samme sa kondom produsenten da faren din klaga Konge LOL av 63 av innleggene hans er 9 av dem brukerfeil kommentaren. Mannen sier mye som kan hjelpe siuasjonen gitt. Men til topic. Har funnet ut at windows har en tendens til å fucke programmet hvis prosessoren sliter... reinstall bruker å funke da... men hmmmm høres merkelig ut. er det fjernet fra registret? Lenke til kommentar
trondbue Skrevet 6. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2003 Har prøvd å reinstalere programet men det hjalp ikke. Har ikke så lyst til å formatere igjen vis jeg kan slippe det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå