Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Hepps, til alle dere som fikk veldig dårlig samvittighet på mine vegne, så har jeg jobbet idag Er jo ikke slik at jeg bevisst prøver å ikke jobbe, for det er jo rett ut kjedelig.. Men når man plutselig står uten noe å gjøre, så føler jeg at det evig store internett ikke er så stort allikevel. Mulig det er kjempemasse interresant der ute, men kommer bare ikke på hva liksom Lenke til kommentar
redsword Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 begynn med Travian eller Nordicmafia. hehe. det er jo tekstbasert spill. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Legg inn Stumble Upon-toolbaren. Utrolig hvor mye tid en kan slå ihjel med den. Er faktisk glad at jeg ikke har den på den nettleseren jeg bruker til vanlig. Hadde jeg hatt det, tviler jeg på at jeg hadde fått gjort noe særlig. Ellers ted.com er en side en rask kan slå ihjel noen timer Lenke til kommentar
grungewhore Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Rundt eksamenstider o.l. pleier jeg å få akutt behov får å utvide min musikalske horisont. kan sitte i timesvis å surfe etter musikk. starter gjerne med et søk på wikipedia, søker da på et band jeg liker å lar det gå derfra, utrolig hvor fort timene kan flyte avgårde når du holder på med slikt:P Lenke til kommentar
Cola911 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 tull.no humorlib.no Youtube fungerer jo alltid Lenke til kommentar
Atatar Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Prøv å rekonsturere Mona Lisa i paint. Metoden er valgfri, ren tegning eller pixel by pixel, men det skal være likt orginalen når det er ferdig. Tegnepad er selvsagt ulovlig. Der har du jobb til du pensjonerer deg. Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Kjenner til problemet. Har selv mulighet til å surfe på nettet fra tid til annen. Sjekker alle de vanlige sidene, men når de er lest så sitter jeg der bare å kjeder meg. Er klar over at nettet er fantastisk stort, men klarer ikke alltid å finne på noe å drive med... Spill funker ikke, og ikke youtube, så da blir det tekstbasert som gjelder. Er glad jeg har denne muligheten, da tiden går mye kjappere når man kan lese rundt på den store vide webben Lenke til kommentar
TSP Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Som sagt, sitter på kontoret og har absolutt ingenting å gjøre på.Hvis du går inn på kontoret mitt på tirsdag ligger det masse papirarbeid der du kan ta deg av, hilsen sjefen din. Jeg er nok på jobben ja. Det var jo i utganspunktet en grei idé det der Akkurat nå er det ingen arbeidsoppgaver å utføre, mest fordi jeg fortsatt er på opplæring her og stort sett alle er bortreist, inkludert sjefen. Så da sitter jeg her sammen med noen folk fra India jeg ikke sjønner stort hva sier. De jobber sikkert knallhardt der de kommer fra, kan jo ikke la dem få intrykk av at vi er noe dårligere her hjemme.. Kanskje de tenker samme tanken. Fyr opp 1001spill på storskjem og sjekk reaksjonen. Eventuelt kan du snike deg opp til dem for å sjekke hva DE faktisk holder på med. Har og hørt rykter om at spaniere digger tyrefekting, så ta med deg noe rødt tøy og en okse om du vil gjøre godt inntrykk. Fra spøk til alvor; Bash.org - er jo en side som kan være morsom å surfe på. 100% tekstbasert og sidens design er ganske enkelt, snakk om svart tekst på hvit bakgrunn med en veldig simpel header. Endret 11. mai 2008 av TSP Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Ikkepedia kan jeg si var så dårlig at det ikke var morsomt engang, da er heller http://uncyclopedia.org/ plassen... Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Ikkepedia kan jeg si var så dårlig at det ikke var morsomt engang, da er heller http://uncyclopedia.org/ plassen... uncycloppedia og ikkepeida er det samme bortsett fra engelsk og norsk oversettelse Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Er vel litt mer innhold på uncycloppedia da.. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Macgyver er nevnt i sikkert halvparten av artiklene :!: Megadeth-artikkelen var festlig, men den var for dårlig selv for Ikkepedia, så den har de tatt bort. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Har en gøyal side. http://smouch.net/lol Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Keyboard on head! pictures plx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå