Gå til innhold

Kjeder meg på kontoret, hva kan jeg gjøre ?

Gjest Slettet-qfohT7

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-qfohT7

Som sagt, sitter på kontoret og har absolutt ingenting å gjøre på. Har surfet på alle nettsidene jeg pleier flere ganger, markert tekst i word, og laget sjakkbrett av ikonene på skrivebordet. Noen som har noen ideer til hva jeg kan gjøre for å få tiden til å gå ? Et eller annet spennende på nettet som ikke inkluderer flash spill el.l. f.eks ? Ren tekst er fint, da ser det ut som jeg jobber.. øvrige forslag tas også imot med takk..det skal helst ikke være så altfor mye bråk her, så det funker ikke med radiostyrte ting heller..

Endret av Slettet-qfohT7
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-qfohT7
kan du ikke bare jobbe med det du egentlig får betalt for a? Istedet for å "fake" liksom..? :blink:

Edit: hvis det er på jobben du mener da..

Jeg er nok på jobben ja. Det var jo i utganspunktet en grei idé det der :p Akkurat nå er det ingen arbeidsoppgaver å utføre, mest fordi jeg fortsatt er på opplæring her og stort sett alle er bortreist, inkludert sjefen. Så da sitter jeg her sammen med noen folk fra India jeg ikke sjønner stort hva sier. De jobber sikkert knallhardt der de kommer fra, kan jo ikke la dem få intrykk av at vi er noe dårligere her hjemme.. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7
Du kan jo alltids ta med noen e-bøker på minnepenn og sitte å lese de på PC skjermen på jobben :) .

Slett ingen dum idè. Har jo noen Photoshop e-books jeg kunne tenke meg å lese. Igår endte jeg opp med wikipedia og så surfet jeg gjennom planløsninger for husbygging. Mange interessante løsninger der. Selv om jeg ikke drikker vin fant jeg ut at en vinkjeller hadde vært tingen å ha. Da kan jeg gå ned å se på årganger og sånn..

Endret av Slettet-qfohT7
Lenke til kommentar
- Registrer deg på flere forum.

- MSN

- Facebook

- Nettby

123spill (og andre spillsider)

- Youtube, ikke minst.

- Se DVD-er

Nesten umulig å kjede seg når en sitter med pc-en. Man kan jo gjøre hva man vil. :)

Trådstarter sa at det må være tekst basert underholdning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...