cppdude Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 hei! her er saken: har rearma vista 3 ganger, altså maximum antall ganger. er nå i redusert modus, men har lest at om man går i regisret og endrer på DWORD valuen til SkipRearm, så skal man få et par til rearms. gjør alt, går ut av regedit, kjører CMD i admin, kjører rearm...venter, alt velykket(i motsettning til FØR jeg kjørte register trikset, hvor det kom opp feilmelding om at antall rearms var brukt opp...re-instal OS), restart maskin for at endringen skal funke... restarter maskinen, og tilbake i redusert modus. hvorfor? bruke Home Premium. har bestilt ekstern HD slik at jeg får kasta over det viktigste, om dette nå endelig betyr å installere OS på nytt... Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 La meg gjette, du har pirat Vista, ellers kan du jo bare aktivere Vista om du har kjøpt det. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Dette problemet kan bare løses ved å legge til en lisensnøkkel og aktivere installasjonen. Rearm skal ikke brukes til å unngå bruk av lisens mer enn den er der for. Jeg velger å stenge denne, da det er ikke noe brukerene kan hjelpe til med uten å bryte med #8 i retningslinjene. #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg