riktig Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Mange kjenner seg vel igjen i dette, den ene bicepsen er litt større enn den andre, en hånd har bedre grep-styrke enn den andre etc... Selv har jeg en viltvoksende venstre biceps, som etterhvert begynner å bli MYE større enn den høyre, på tross av at begge får nøyaktig lik trening. Styrken er helt identisk i begge. Samtidig er venstre skulder mye svakere enn den andre, men ingen synlig forskjell. Venstre triceps er også litt sterkere enn høyre. Skal jeg da fortsette å gi dem lik mengde juling, eller burde jeg variere? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Bruk hantler mest mulig, og minst mulig stang. Gi det tid, så ordner det seg. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2008 Ja, bruker lite stang, unntatt de store øvelsene der det trengs. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 pass på at du kjører øvelser strict!, se på deg selv i speilet gjennom hele øvelsen, pass på at albuene holder seg på samme plass. den svakere hånden har en tendens til å prøve å jukse seg gjennom løftet ved å flytte albuen noen cm ut eller fram. kjører du nøyaktig skal forskjellene jevne seg ut Lenke til kommentar
riktig Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2008 Viktig det ja, er vel derfor jeg trener med flaut lette vekter. Da er det tålmodighet som skal til, altså. Har tross alt ikke trent mer enn 4-5 måneder, det har kanskje noe å si? Teknikken er nok ikke perfekt, men jeg prøver. Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Styrketrening bør alltid sees i perspektivet år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå