kilik Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 A+ (tilsvarer 10/10) hos 1up: http://www.1up.com/do/reviewPage?cId=3167698&p=44 "I've been waiting to say something like this for a year and a half: If this is the future of casual gaming, motion controls, and Wii, count me in. [...] It's a casual game made for a casual crowd, but it's far and away the best one I've ever played. Buy this game." 5/5 hos G4: http://www.g4tv.com/xplay/reviews/1775/Boom_Blox.html (video) Spillet er ute i butikkene fra fredag. Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Er det virkelig det? Er det ikke Steven Spielberg eller.noe som er bak det da? Greit nok at folk hadde lave forventninger da det først kom bilder og klipp altså. Men bra da, idèene til Spielberg innfrir! Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Oi. Det ser ut som dette skal skaffast, men eg vil lese fleire omtalar i tillegg til at eg er langt frå ferdig med MK og MP3. Det var jo fleire spel eg også skulle kjøpe ... Det virkar skikkeleg morosamt og bra, og nå overraskar det meg ikkje om det blir vårens overrasking (høhø ...). Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Det komemr idag ikkesant? Trenger kjapt svar! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Tror jeg skaffer meg dette i dag. Er litt lei av GTA, så det er greit med litt avkobling. Lenke til kommentar
WiiBoy Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Går det bra å bestille spill fra Amazon? Boom Blox Hva koster det de forskjellige stedene i norge? SpaceWorld ligger på 499 ser jeg.. Lenke til kommentar
Anders81 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Anmeldelsen min slippes på Mandag (VG), kan ikke si så veldig mye annet enn at det er et veldig solid spill. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Jeg kjøpte det etter skolen idag. Morsomt, Men jeg liker faktisk 1 player bedre en 2. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Gikk forbi spaceworld etter jobb i dag og så det sto utenfor. Tok opp boksen og så 599kr merket på den og tenkte wtf. Er det ikke muligheter for gradering av spillpriser her i norge? er dette spillet verdt like mye som f.eks GTA 4 med tanke på content etc? Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Gikk forbi spaceworld etter jobb i dag og så det sto utenfor. Tok opp boksen og så 599kr merket på den og tenkte wtf. Er det ikke muligheter for gradering av spillpriser her i norge? er dette spillet verdt like mye som f.eks GTA 4 med tanke på content etc? Nei, Men spaceworld er drit dyrt. Jeg måtte ut med 550 uansett da Lenke til kommentar
kilik Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 Må innrømme jeg er skeptisk til å betale fullpris for et sånt spill ja. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Må innrømme jeg er skeptisk til å betale fullpris for et sånt spill ja. Næh, Det er jo Steven den stores første spill. Jeg har det selv og angrer ikke på at jeg kjøpte det. Man kan jo ikke forlange at alle spill er på GTA nivå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå