Gå til innhold

Her er min optimale fyllepost. Har du en?

Gjest Bruker-95147

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-95147

Yess, her får dere se et av mine mest animerte øyeblikk. At det endte med krasjlanding forstår jeg fremdeles ikke ... :p

Har du hatt slike gyldne stunder tro?

"Ser at det foreløpig ikke er så mange av dere, og takk for det. Sunnmøre skulle vært sprengt løs fra fastlands-Norge og tauet utenfor 200 mils grensen. Der kunne dere ete hverandre, spille rævafotball og snakket uforståelig"

"Jeg måtte dopes kraftig ned, og kidnappes for å besøke dere. Når det gjelder fastland/øyer så er jeg fullstendig klar over det. Jeg vil da være så raus (for å være sikker på at man blir kvitt dere) at spregningen medfører at mesteparten av Trøndelag går med. De der jævla broene deres er pga. en satans minister for samferdsel som kom fra møkkadistiktet deres, og stjal over en lav sko. "

"Jaaa! Fullt av egoistiske sunnmøringer, som ikke kan spille fotball(uten hjelp av nordlendinger eller trøndere). Hva mere har Ålesund, jo de har natteliv basert på fyll og bråk. Noe mere...Tjuvaktige fiskebåtredere som blodsuger kontinentalsokkelen. Noe mer...? "

"Kan dere ikke bare emigrere til Færøyene, dere vet der hvor Olav Trygvason satte av alle sjøsyke og homser som ikke kunne være med til Amerika? Kan dere hvis ikke i det minste, lære dere å stave Norsk? "

"det som er viktig er det faktum at jeg forstår at den eneste gode sunnmøring er en kjeppjaget sunnmøring."

"Fremdeles mener jeg at Sunnmøre skulle vært lagt under administrsjon av relativt intelligent mennesker som for eksempel Bergensere. "

Og så kommer Helgenen frem ... :yes:

Hvert enkelt av disse innlegg er på grensen til advarsel, men sammen utgjør de en sterk advarsel. Kommer det så mye som ETT ENESTE innlegg til med drittkasting mot sunnmøre, vil hvert enkelt innlegg telle som en advarsel, og det er nok til å bli utestengt en lengre periode. Hvis mrmus i tillegg ikke kommer med en OPPRIKTIG beklagelse i tråden innen 3 dager, vil han få ytterligere en advarsel.

Jada masa, jeg het visst mrmus på den tiden. :love:

Edit: Tenke seg til at moderatoren forsvarer disse ufyselige lett på kanten menneskelignende greiene som kalles Sunnmøring!? Han må ha røykja noe som jeg aldri har hørt eller sett snurten av ... kanke jeg få litt a! :yes:

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...