bradsplitt Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Hvor varm skal kjølepastaen være? Pcen klikka, så jeg åpna opp for å sjekke om viftene gikk og det gjorde de, så kjente jeg på kjølepastaen. Den kjentes litt for varm ut egentlig. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Kjølepastaens temperatur er urelevant. Dens eneste egenskap skal være å transportere varme fra prosessoren til kjøleelementet så effektivt som mulig. Dette høres egentlig ut som en SW-spesifikk feil. Fikk/får du noen feilmeldinger på skjermen når du starter maskinen på nytt? Lenke til kommentar
bradsplitt Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Oki. Pcen restarter seg selv helt plutselig, men den klarer ikke starte opp igjen. Og avogtil når den prøver så kommer det pipelyder, en lang og to korte pip. Hvis jeg lar pcen være avslått en liten stund så starter den opp igjen, men etter en liten stund så tar den kveld. Endret 7. mai 2008 av bradsplitt Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Hvis du kan ta på kjølepastaen så har du hatt på for mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå