Gå til innhold

kjøpt meg Nikon d40. har noen spørsmål.

Anbefalte innlegg

Som Topic sier, kjøpte jeg meg et Nikon d40 kit.

og en lowpro veske.

Med kameraet fulgte det med en "verdikupong"

som gjaldt et 2 timers kurs, og 3 års gratis service på kameraet.(1gang i året)

som innebar rens og sjekk om alt virker.

menn hvordan melder jeg meg på det service programmet, finner ikke ut noe om det på nikon.no

kurset her jeg sett på, men kan ikke før nesten i slutten av juni, og må kjøre 2.5 timer for å få det med.

er det da noe vits å mele seg på det kurset? har jo hatt kameraet i nesten 1 mnd. da.

Hva mener kamera folket??

Mvh

Stian T.

mandal

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte du via japanfoto? Rens er jo veldig greit å få med gratis ja. Eller ligger rensen kun inne i denne superforsikringen deres?

Når det gjelder kurset så er det sikkert nyttig det, men tipper mye av det du lærer på 2 timer der kan du lære på andre måter (bruke kameraet, nettet, manualer osv)

Lenke til kommentar

Du trenger mer enn et godt kamera til å ta gode bilder..Så nilesning av manualen til kamera og testing av funksjonene slår jo ikke feil. Samt en bok om fotografi...sikkert noen som kommer til å foreslå noen eksempler på bøker som lærer deg litt om hvordan du skal bruke kamera og komponering av bilder og den slags.

Men vi tro kurs er kjempe nyttig, men samtidig så klarer du sikkert å lese deg til denne infoen på den tiden før du kan dra på kurset uansett..Så kjør heller til bokhandelen eller et biblioteket og plukk opp en bok..

Lenke til kommentar

Løp i bokhandelen og kjøp deg: digital fotografi i praksis.

Du kommer langt med den. :)

forøvrig er jo d40 rimelig greit lagt opp så nybegynnere forstår litt. jeg hadde min d40 i en mnd før jeg gikk videre til d80.

Les bruksanvisningen og gå ut å prøv deg frem, gjerne med et stativ for hånden. :)

Lykke til

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...