rstrr Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Installerer Thecus N2100 på min XP. Da den blev koplet til PC er det 'svag eller ingen kontakt til dette nettverksted'. XP og N2100 koplet m/kabel til Dlink DIR-635. Hvor skal man prøve nye instillinger her.Dlink er ny som N2100 og. Jeg fikk synlig på PC alt som skal fra N2100. Bare att det blinker en ikon. Skall senere installere Slimserver på NAS men vil ha nettet først stabilt. Lær meg her hele tiden men bare via å prøve meg frem. Endret 27. mai 2008 av rstrr Lenke til kommentar
PerB Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Kan skyldes de problemer du har tatt tidligere rundt din XP-installasjon (virus) og N2100. Jeg har problem med å forstå hva du egentlig prøver å forklare i denne tråden. Kan du prøve å forklare bedre? Lenke til kommentar
rstrr Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Installerer Thecus N2100 på min XP. Da den blev koplet til PC er det 'svag eller ingen kontakt til dette nettverksted'. XP og N2100 koplet m/kabel til Dlink DIR-635. Hvor skal man prøve nye instillinger her.Dlink er ny som N2100 og. Jeg fikk synlig på PC alt som skal fra N2100. Bare att det blinker en ikon. Skall senere installere Slimserver på NAS men vil ha nettet først stabilt. Lær meg her hele tiden men bare via å prøve meg frem. OK. Takk for sist Da jeg går fra Start>Mine nettverkssteder får jeg frem album på N2100, usbcopy og usbhdd. Der er min tråløs PC (nr2)og. Dette fikk jeg til igår. Har prøvt dette ukevis! Igår hadde jeg på samme side nederst også synlig min rutere og Thecus som blinkket. Men i dag de to sistnemdte er borte atter. HDDene blev formatert i min LaCie fordi fant ikke de i Thecus. Fant ikke Thecus heletatt. Grunnen til skal være att jeg ikke har fixa 'nettwork mapping drivers' som Thecus Support har sagt. Det har jeg prøvt å førstå. Er forsiktig med installering av Slimserver hvis jeg tror att nettverket har problemer. Lastet ned idag Sp3. Ved ny start fikk jeg melding som ikke vil gå not sted. ------------------------------------------------------------------------------------- Windows-Ingen diskett Exception Prosessing Message c0000013 Parameters 75b 46f7c 4 7564bf7c 75b4bf7c AVBRYT / PRØV PÅ NYTT / FORTSETT -------------------------------------------------------------------------------------- Sp3 er nå fjernet og problemet er borte.Jeg tror også att NASen min mår bra. Jeg trenger mest å lære meg å bruke den. Endret 8. mai 2008 av rstrr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå