Gå til innhold

Komplett.no eier enno på levering! Selv om de har blitt størst

Anbefalte innlegg

Som topic sier! sjekk denne! Snakk om å ver sjefen, bestilte i fra mpx de bruke 3 virkedager berre på å levere inn pakken til posten så de hadde på lager *ler* aldri mer den møkka shoppen.

06.05.08 17.54 ANKOMMET POSTKONTOR 5811 BERGEN (BERGEN SENTRUM)

05.05.08 09.15 INNLEVERT POSTTERMINAL 0024 OSLO

Komplett dere eier. Hats off for dere. :new_woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men hav sier dette om Komplett's leveringstid? Ingenting! Her vises det bare til transporttiden i Posten (mellom Oslo og Bergen). Ikke hvor lang tid det tok fra bestilling.

Nå har jeg aldri hatt problemer med leveringstid fra Komplett. Bestilt tidlig om morgenen og kunne hentes på mitt postkontor straks det åpnet neste virkedag (med varsling pr SMS).

Lenke til kommentar
Men hav sier dette om Komplett's leveringstid? Ingenting! Her vises det bare til transporttiden i Posten (mellom Oslo og Bergen). Ikke hvor lang tid det tok fra bestilling.

Nå har jeg aldri hatt problemer med leveringstid fra Komplett. Bestilt tidlig om morgenen og kunne hentes på mitt postkontor straks det åpnet neste virkedag (med varsling pr SMS).

Det sier alt :D Hadde du lest sikkelig første post hadde du forstått det :D

Lenke til kommentar
Akkurat som PCutstyr.no!

ja det er bare de 2 så vidt jeg vet. det er faktisk noe jeg mener alle burde innføre. er kjedelig og betale 50% i frakt hvis man bestiller en liten ting

Eneste er at kunden må ta risken selv, da det vil være SVÆRT enkelt å hevde at harddisken du kjøpte til 1300 kroner aldri kom fram.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...