haavardbj Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Hei. PÅ skola mi har vi en server som vi kobler til ved å skrive inn brukernavn og passord. Dette funker fint i 95(10maskiner) og i xp pro.(8 nye maskiner) Eg har berbar maskin som eg bare plugger nettverkskontakten i men eg får bare brukt internett for eg har xp home. Serveen er kobla til en skriver. spørsmåle mitt er : Finns det noe program som eg kan bruke å koble opp til serveren. Slik at eg får tak i filene min og skriveren??? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Hei. PÅ skola mi har vi en server som vi kobler til ved å skrive inn brukernavn og passord. Dette funker fint i 95(10maskiner) og i xp pro.(8 nye maskiner) Eg har berbar maskin som eg bare plugger nettverkskontakten i men eg får bare brukt internett for eg har xp home. Serveen er kobla til en skriver. spørsmåle mitt er : Finns det noe program som eg kan bruke å koble opp til serveren. Slik at eg får tak i filene min og skriveren??? Dere bruker domene på skolen? XP home edition støtter ikke dette, prøv et søk fordi MS slapp en TweakUI som for en liten stund ga slik støtte til Home Edition. Lenke til kommentar
haavardbj Skrevet 6. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2003 HEi Har sett litt på microsoft sine sider men har ikke finni noe. Er det noen som vet hvor eg finner det??? Lenke til kommentar
hda Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 tweakui (xp) finner du her http://www.microsoft.com/windowsxp/pro/dow...s/powertoys.asp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå