cruelphotography Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Litt mere fra Hitra for min del.. Litt detaljer og litt natur / oversikt. Ganske fornøyd. Litt utenfor mitt vanlige område. Lenke til kommentar
Beej80 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg likte helt klart best bilde 2. Det er sterke fine farger, på et nokså 'uvanlig' motiv. Det grønne tauet i midten skaper en god kontrast mot den røde bakgrunnen. Fungerer veldig fint syns jeg. De to andre syns jeg bærer merke av utpreget HDR, noe jeg ikke er en fan av, så jeg skal ikke kommentere de noe videre enn det. Mvh, Beej80 Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Fine komposisjoner men jeg skulle ønske du ikke hadde photoshoppet bildene til døde. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Flotte motiver, likte best bilde 3 jeg, veldig harmonisk komposisjon i det... (Har du fotografert med det som står i signaturen?) RandiA Endret 6. mai 2008 av RandiA Lenke til kommentar
MrQuote-on-Quote Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Bildet med broa ut på den lille holmen var litt for photoshoppet. Hvis du ser akkurat i overgangen mellom horisonten og himmelen har du fått et lysere felt der, typisk for overdreven stilling på shadow/highlight og/eller unsharp mask. Kan også dreie seg om andre filtre selvfølgelig. Det var bare noe unaturlig over fargene og lyset i hele bildet pga. manipuleringen. Ellers så var det veldig fin komposisjon på bildene. Kanskje du kunne brukt ennå mer vidvinkel på det allerede diskuterte bro-bildet, slik at holmen så ennå mer alene ut uti sjøen. Litt flisespikking her, men det tåler du vel når du legger ut bildene dine her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå