Cursed Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 En journalist burde skjønne det hvis han hadde sagt 'PC og skjerm'. Ikke særlig 1337 han der nei. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Hvor mye ville en sinnsykt avansert drage som strekker seg over hele ryggen koste ? ganske mye.. når det kommer til veldig store motiv, og spesielt detaljerte / realistiske, tar tatovøren gjerne timebetalt. du kommer med en grov skisse av hva du vil ha, og hvordan du vil ha den. tatovøren tegner opp noe finfine greier, og overfører motivet på ryggen din. siden det er snakk om større greier, vil dere nok mest sannsynlig bare ta outlinen først (dette er en outline), og etter det, kan du egentlig bare stikke innom når du har et par tusenlapper til overs. rekkefølgen vil bli outline, skyggelegging/detaljer, og deretter vil eventuelle farger legges på, den mørkeste først.. vet om folk som har spandert godt over 40.000,- bare på ryggen.. (begynner selv å nærme meg 30.000,- totalt.. foreløpig ) Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Gjør det egentlig noe vondt å tatovere seg? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 kommer litt an på hvor det er på kroppen.. jo mer flesk, jo mindre vondt. det klassiske stedet, overarmen, er et av de mindre vonde stedene. jo tynnere huden blir, og jo nærmere det er bein, jo mer vil du kjenne det.. de vondeste stedene er: hodet, oppå ryggvirvelen, på brystkassen og siden av brystet, i armhulen og innsiden av overarmen, samt mellom lårene og litt på baksiden av leggene. Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 kommer litt an på hvor det er på kroppen.. jo mer flesk' date=' jo mindre vondt. /quote'] dæven. da vil ikke det gjøre vondt å tatovere seg for meg.. samma hvor jeg hadde tatovert meg... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Skal man først tatovere seg så velger man noe kult! MAORI tato er ganske kult men desverre er det mange som har det (tror eg) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 maori-folket er først og fremst kjent for ansiktstatoveringene sine, såkalt mokos .. det er nok ikke særlig mange som har det, nei. tenker du på generelle tribal-motiv (svarte, spisse snurre-greier-mønster), så har så og si alle det. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 tenker du på generelle tribal-motiv (svarte, spisse snurre-greier-mønster), så har så og si alle det.Ja var de eg mente. I trynet hadde eg aldri tatovert meg. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 det går selvfølgelig an å bruke tribal-motiv på en litt annen måte enn det som "alle" har på armene.. den "from dusk till dawn"-stilen er oppbrukt. han ene jeg jobber med har laget en tribal som består av grå/gjennomsiktige prikker.. tett i tett midt i, og større og større mellomrom jo lengre ut mot spissene du kommer.. med en litt lysere gråtone jevnt over i bakgrunnen (blir litt vanskelig å forklare, men men). annerledes, og i mine øyne fantastisk stilig. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Tenker du på scaring eller faktisk tatovering? Så en i thailand som hadde lagd arr tegninger i kassen og etterpå tatovert det. Fy faen_ så kult det så ut. Nesten 3d. Fikk vite kordan han lagde det ved å spørre dumt IS THAT 3D TATTOO? Lenke til kommentar
Bach Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Hvor lenge omtrent holder en grovmøstra tatovering i svart/grå før den må friskes opp? Eller er det bare dårlig jobb som gjør at gamle tatoveringer blir grønne? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 snowdog: det jeg skrev om er tatovering, men med utvannet blekk.. skal finne et bilde en eller annen gang. bach: utflytte blågrønne tatoveringer bør egentlig være en thing of the past.. blekket har blitt mye bedre i de siste ti-femten årene. bare pass på at du bruker en god solfaktor på tatoveringen hvis du går mye i kraftig sol.. gjør du det, skal fargen holde seg helt ypperlig. men, selvfølgelig.. hvis du har penger til det, og ikke bryr deg om litt ubehag, så er det ingenting i veien for å friske opp på fargene og omrisset.. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 kommer litt an på hvor det er på kroppen.. jo mer flesk, jo mindre vondt. Auuuu, da sliter jeg. Tror heller ikke tatoveringer passer på tynne folk.. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 kommer litt an på hvor det er på kroppen.. jo mer flesk, jo mindre vondt. /quote] dæven. da vil ikke det gjøre vondt å tatovere seg for meg.. samma hvor jeg hadde tatovert meg... Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Har funnet ut at jeg har litt lyst til å tatovere meg og.. vurderer noe i DENNE, selv om Tribal er ganske normalt.. har lyst på en i nakken, evt LITT lengre ned.. noen som har noen anbefalinger etc? Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Jeg vil ha samme tatovering som Steve-O har på ryggen. Hvor mye tror du det koster?? Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Ødelegge kroppen med navn på et lan . Må si jeg støtter Kebab sin teori om å piske han litt. Slik skjer når man spiller for mye CS :x Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 ganske mye.. når det kommer til veldig store motiv, og spesielt detaljerte / realistiske, tar tatovøren gjerne timebetalt. du kommer med en grov skisse av hva du vil ha, og hvordan du vil ha den. tatovøren tegner opp noe finfine greier, og overfører motivet på ryggen din. siden det er snakk om større greier ... Steve-O sin er jo ganske stor Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 psilocybe: men hvordan er det da med fjerning av tatoveringer? Det koster jo drit-mye... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 jeg skal ha en Compaq tato under bena, så jeg kan tråkke på Compaq resten av livet Ecthelion: du får vel tatovere ibm, hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå