KAS Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Jeg må le...ble tipset om disse artiklene i dag. Denne og denne Legg merke til etternavnet til "Lars". Edit: Endra litt i emnefeltet da diskusjonen spora utover tema Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 hadde jeg kjent han hadde jeg banket han ... Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 er bra at du har klart og legge dette under "søppel" Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Lars leet, for et navn!!! Da er du datanerd da! Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 oi, eg har flere poster ned deg nå kas du får henge i Lenke til kommentar
KAS Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2003 er bra at du har klart og legge dette under "søppel" Den kunne sikkert med fordel ha blitt lagt under humor også...men det turte jeg ikke Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 misunner han! har også lyst å heite leet, men helst 1337.... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 goddamn! 2000,- for å tatovere "inanimate" på armen..? det tar jo ikke mer en halvtime.. og de tatoverer folk under 18? tatovører i drammen, altså.. FYSJ! useriøst pakk. ptføy! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 goddamn! 2000,- for å tatovere "inanimate" på armen..? det tar jo ikke mer en halvtime.. og de tatoverer folk under 18? tatovører i drammen, altså.. FYSJ! useriøst pakk. ptføy! hvormye koster det vanligvis da? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 hvormye koster det vanligvis da? så lenge det ikke er fullt av kruseduller, hele fargeskalaen og masse annet dill, ville jeg ikke sagt noe mer enn 900-1000,- personlig holder jeg på å lære meg å tatovere, så jeg hadde gjort det for en femtilapp (til nåler og blekk), men det er en helt annen sak. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Ca hvor mye for i sort altså (altså bare det røde imidet .. men i sort) litt stort .. på armen! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Ca hvor mye for i sort altså (altså bare det røde imidet .. men i sort) litt stort .. på armen! helt avhengig av størrelsen, men et sted mellom 12-1400 tror jeg er passelig pris. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 hmmm .. da var det på tide med seriøs tenking .... hadde vært kult .. (den er kul .. spesielt hvid du vet hav den står for!) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 noe borg-greier, kanskje? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 ja .. selvsagt .. når bildet heter borg.jpg så er det ikke vanskelig å gjette seg til det Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Hvor mye ville en sinnsykt avansert drage som strekker seg over hele ryggen koste ? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Edit: Endra litt i emnefeltet da diskusjonen spora utover tema min feil ... Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Kebab GUD: Bildet funker ikke. Kan være det bare er hos meg men har lyst til å se det. Ofte kommer foreldre bærende med harddisk og skjerm Og dette er en i crew'et som sier? Lenke til kommentar
KAS Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2003 Ofte kommer foreldre bærende med harddisk og skjerm Og dette er en i crew'et som sier? Noe sier meg at vedkommende har blitt utsatt for feilsitering av groveste sort. Ikke særlig 1337'e journalister nei Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Noe sier meg at vedkommende har blitt utsatt for feilsitering av groveste sort. Ikke særlig 1337'e journalister nei Han tok sikkert litt n00b-språk slik at journalisten forstod hva han sa. Kebab GUD: Bildet funker nå, sikkert bare litt klikk her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå