Zemeckis Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Vi som har bestilt via nettet hos spaceworld, hvor stor er sjangsen for at vi får spillet den 12.juni? Ikke at det gjør meg noe må skaffe meg ps3 først. Husker godt at jeg fikk mgs3 et par dager før når jeg bestilte hos cdon.com. Lenke til kommentar
Birkin Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Vet ikke hvordan det er med Spaceworld, men Gamezone har en policy at de shipper forhåndsbestilte spill én dag før releasedate så du får det på release dagen. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Vet noen forskjell på prisen i butikkene og på netbutikken når det gjelder Spaceworld? Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Mannen i kassa sa rundt 600, men det tror jeg ikke på ... Lenke til kommentar
Closed Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) MGS 4 Limited Edition utsolgt hos Play.com? Looks like the British love themselves some MGS4, Pre-orders for MGS4 Limited Edition look like they're sold out. N4G.com Klikk inn. Endret 24. mai 2008 av Klaizer Lenke til kommentar
Döden Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) Jeg sprakk forresten for et par dager siden; nå er LE bestilt på Spaceworld.no. Om det ikke ligger i postkassa den 12., er det likevel ingen krise (Euro 2008 + at jeg er i Spania). Klaizer: 404 pga. en 'http' for mye i linken din. ; ) Endret 24. mai 2008 av mescaline Lenke til kommentar
Birkin Skrevet 24. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 MGS 4 Limited Edition utsolgt hos Play.com? Looks like the British love themselves some MGS4, Pre-orders for MGS4 Limited Edition look like they're sold out. N4G.com Klikk inn. Jepp, den er utsolgt der. Skjekket det nettopp. Merkelig fordi jeg avbestilte derfra i går for å legge den inn på CDON Lenke til kommentar
aoottis24 Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) for oss som har forhåndsbestilt Limited edition på spaceworld. så lurer jeg på en ting. logga meg inn der i sted os skulle sjekke ordre de siste 7 dagene osv men så står det at jeg ikke har noen ordre i det hele tatt ? så lurte på om noen andre som har gjort dette gidder og sjekke om de har det samme ? mvh aoottis edit : sjekka det nå hadde vist 2 like kontoer av en syk grund. nå fant jeg den hehe .. ble litt skremt må jeg inrømme Endret 27. mai 2008 av aoottis24 Lenke til kommentar
Closed Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Det er utsolgt MGS 4 LE hos CDON.COM Endret 27. mai 2008 av Klaizer Lenke til kommentar
The1 Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Bilder av MGS4 Limited Edition (Euro version): Er glad for at jeg har forhåndsbestilt denne hos 2 forskjellige Spaceworld butikker. Er nr.1 hos min lokale butikk. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Ser sinnsykt kult ut og Snake figuren ser ut til å være gjennomført meget godt i tillegg. Lenke til kommentar
Birkin Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juni 2008 Eneste som er litt dumt er at vi ikke får den badass'e Limited Edition boxarten som USA får. Men vår ser ikke så verst ut uansett. Kult at vi får et eget Blu-ray cover i tillegg Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 4. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2008 Nydelig! Over all forventning. Flott at soundtrack er med også. Selv er jeg også nr.1 i køen hos min lokale Spaceworldforetning. Så dette burde være bankers. Jeg tror jeg tar en telefon ned på 11. for å sjekke at alt er i rute. Er det ikke det kan jeg jo alltids campe utenfor Spaceworld storgata. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 4. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2008 Om det ikke er i orden, da har du god grunn til å være ballesur, tror du skal nok være sikret en kopi. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 4. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2008 Noen steder det fortsatt er mulig å oppdrive denne? virker umulig :\ Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 4. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Fått pre-ordra den nå jeg også :-) Endret 4. juni 2008 av BadSmile Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 5. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2008 Flott pakke må jeg si. Ganske kult at soundtracket er med også. Digger MGS musikken, har musikken fra alle spillene som kom til playstation og gamecube liggende på en ekstern harddisk:D Lenke til kommentar
petlek Skrevet 5. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2008 er det midnatts release? Lenke til kommentar
shaker Skrevet 6. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2008 Faen utsolgt hos spaceworld Lenke til kommentar
Candey Skrevet 6. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2008 Limited Edition av MGS4..Hvor mye vil dette koste? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå