Gjest Guest_Hmm._* Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Bruker gjestefunksjonen av åpenbare grunner. Så. Penishodet mitt er liksom rynkete, eller kan se ut som veldig veldig små blemmer, men jeg er ikke plaget med det eller noe. mest skeptisk hvis det er en sykdom, men kjønnssykdommer kan man vel ikke være medfødt ? Siden jeg aldri har hatt sex så tviler jeg på at det er en kjønnssykdom, men best og være på den sikre siden. Vet ikke om det er normalt og ha slike "blemmer" på penishodet, men det ser ikke normalt ut. Hvis noe er uklart så bare spør. er ganske trøtt. -Hilsen en litt bekymret kar. Lenke til kommentar
okasin Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Kanskje det er nettop sex du trenger den er kanskje på vei til å "tørke" inn.. Neida, seriøst spørsmål krever seriøst svar.. Men er litt usikker på noe, så jeg får spørre.. 1. er dette noe som har oppstått nå i senere tid? eller har det vært slik bestandig? 2. om det har oppstått nå i senere tid, så lurer jeg på følgende: a: Har du drevet med penis enlargement øvelser? ( "tømme penis for blod" gjenntatte ganger over tid.) b Går du med for trange bukser /truser som forhindrer rett blodd -sirkulasjon der nede? Uansett så tror jeg ikke det er grunn til bekymring.. men om det vedvarer og du begynner å føle ubehag, så bør du kanskje snakke med din lege om dette.. PS: Det du beskriver kan også komme av for hyppig onanering.. (fakta: se www.lommelegen.no) I mellomtiden vil jeg anbefale deg ikke å onanere eller ha annen seksuell aktivitet, men la den hvile litt. (ja, jeg vet at det er tøft.. men det er snakk om bare noen dager.. ) Endret 6. mai 2008 av okasin Lenke til kommentar
Gjest Guest_Hmm_* Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Kanskje det er nettop sex du trenger den er kanskje på vei til å "tørke" inn..Neida, seriøst spørsmål krever seriøst svar.. Men er litt usikker på noe, så jeg får spørre.. 1. er dette noe som har oppstått nå i senere tid? eller har det vært slik bestandig? 2. om det har oppstått nå i senere tid, så lurer jeg på følgende: a: Har du drevet med penis enlargement øvelser? ( "tømme penis for blod" gjenntatte ganger over tid.) b Går du med for trange bukser /truser som forhindrer rett blodd -sirkulasjon der nede? Uansett så tror jeg ikke det er grunn til bekymring.. men om det vedvarer og du begynner å føle ubehag, så bør du kanskje snakke med din lege om dette.. PS: Det du beskriver kan også komme av for hyppig onanering.. (fakta: se www.lommelegen.no) I mellomtiden vil jeg anbefale deg ikke å onanere eller ha annen seksuell aktivitet, men la den hvile litt. (ja, jeg vet at det er tøft.. men det er snakk om bare noen dager.. ) 1. Jeg kan ikke huske den har vært annerledes, men var først nå jeg fikk en liten stuck i det. 2. Alltid hvert sånn -tror- jeg. a: Aldri drevet med penis enlargement. Er fornøyd med kølla mi tenk! :> b: Alltid treningsbukser og dasse olabukser så nei, ingen trange bukser/boxere Aldri følt ubehag, det er bare ikke noe pent. Haha, nei jeg runker ikke så alt for mye, har vært veldig rolig idet siste og har hatt mange ganger pauser opptil 1 uke! -DET- er sykt. Lenke til kommentar
okasin Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 HVA? en uke napping i nisselua?? det er jo værre enn å slutte å røyke.. ja ja.. Hmm glemte å spørre om en ting til, men det spiller i grunn ikke noen rolle.. for om du har alltid vært sånn, så er det bare slik.. du skal da ikke bekymmre deg for sånne bagateller.. Det er ikke hvordan den ser ut som teller.. det er hva du bruker den til som teller.. Du må ikke finne på å begynne å bekymre deg for slike ting nå.. du risikerer bare å få negative tanker når du skal ha sex.. med en "slapp en" som resultat.. Du er skapt som du er, og vær fornøyd med at den virker Lenke til kommentar
Gjest Guest_Hmm_* Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Tusen takk for svar Okasin Men det var en ting jeg ikke fikk svar på, kan kjønnssykdommer være medfødte? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Da må det være noe kronisk tror jeg, som f.eks HIV/AIDS. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Tusen takk for svar Okasin Men det var en ting jeg ikke fikk svar på, kan kjønnssykdommer være medfødte? Det kan de. Hvis din mor hadde noe da du kom til verden, kan du ha faatt det ogsaa. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Hmm_* Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Tusen takk for alle svar, setter veldig pris på det! Moderator kan stenge tråden hvis han/hun føler for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå