DeNile Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Kan noen si om denne filmen er bra eller ikke og kanskje komme med en liten begrunnelse? Jeg vurderer nemlig og kjøpe den, men liker bare å ha filmer som er verdt å ha i samlingen min, så vil ikke "sløse" med tid og penger på en dårlig film. Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Kan noen si om denne filmen er bra eller ikke og kanskje komme med en liten begrunnelse? Jeg vurderer nemlig og kjøpe den, men liker bare å ha filmer som er verdt å ha i samlingen min, så vil ikke "sløse" med tid og penger på en dårlig film. For å svare på spørsmålet ditt, så vil jeg si ja, go for it! Spørs hva du egentlig liker av film. Personlig synes jeg den er en av de beste fengselsfilmer som er laget, i samme rang som The Shawshank Redemption og The Great Escape. Filmen er veldig dramatisk og spennende samt provoserende. Den er fra 1978 men ikke la deg skremme, den er sjokkerende nok til dagens standarder, hvis du kicker på det. Og btw, det er ikke en film du ser med noen kompiser og øl, ingen negativ mening bak det, ville bare påpeke det. Alt jeg kan si er at du bør kjøpe den og se den. Jeg vil anbefale den videre, men nå vet jeg ikke helt hva du liker men jeg anbefaler å ta en titt. Jeg så den helt uforventet og fikk en total a-ha opplevelse. Fra mitt ståsted: Anbefales! Endret 7. mai 2008 av TomJ Lenke til kommentar
gaamst Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Kan noen si om denne filmen er bra eller ikke og kanskje komme med en liten begrunnelse? Jeg vurderer nemlig og kjøpe den, men liker bare å ha filmer som er verdt å ha i samlingen min, så vil ikke "sløse" med tid og penger på en dårlig film. Bra film, fin nerve og med tanke på at den er basert på sanne hendelser, er den samtidig sjokkerende. Filmen inneholder også noen homoseksuelle tendenser, det kan jo være moro, hvis du svinger den veien. Men uansett, filmen anbefales. Midnight Express er en gammel klassiker og en del av vår filmsamling, og bør være en del av din. "5" Endret 7. mai 2008 av gaamst Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Har filmen stående hjemme, men har ikke fått sett den ennå. Jeg får veldig lyst til å se den når jeg hører lovord om den. Skal komme med svar om jeg liker den når den er sett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå