Gjest guttsomlurerpånoe Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 er en jente jeg ble kjent med for litt siden som jeg har prata litt med, men nylig ble hun dumpa av typen og hun har starta å sende meg masse meldinger samt prate mye til meg på msn, er åpenbart at hun vil noe.. bare lurer på om jeg burde kjøre løpet ut? mistenker jeg i så fall havnet i et forhold som ikke går så bra om hun kun trenger noen å for å komme over forrige forhold, men hva tror dere? skjer det at sånne forhold kan funke? har lyst til å spørre om å dra ut i helga med henne men er litt redd for å bli dumpa til første og beste gutten senere, hva tror dere? Lenke til kommentar
Gjest guttsomlurerpånoe Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 vi er forresten 19 om det betyr noe Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Husk at hun er i en sårbar posisjon etter bruddet. Så får det være opp til deg hvor mye du velger å bry deg om det. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Du kan jo sikkert peise på, men tror ikke jeg ville hatt alt for store forhåpninger, men noen andre har kanskje erfaring med sånne forhold, aldri vært i ett. Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Bare pass på å ikke bli "trøstegutten" som hun klamrer seg til etter bruddet for å komme seg videre. Jeg ville nok kanskje kjørt litt laidback. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Hva er galt med litt kos uten følelser, tror hun vil bruke deg for å komme seg over han. Men så lenge du klarer å holde deg uten følelser burde det vel gå bra eller? Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Forhold, neppe. Ikke bli terapeuten hennes, ligg unna prat om «bruddet» og denslags. Det gir da vel du faen i. Hvis du tror du kommer ned i buksa på henne ved å leke psykolog, så er det bare feil. Punktum. Litt kos derimot, som Blåbær kaller det, da er det bare å kjøre på. Med det over i bakhodet. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Bare ikke finn på å bli sammen med henne i noe nær framtid, fordi som allerede nevnt så leter hun kanskje etter noe midlertidig å trøste seg med til hun er over eksen sin. Ikke finn deg i å bli brukt, om det er eventuelt det hun vil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå