knetrom Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Toalettet mitt er på et eget rom, ca 4,3 kvm, mens dusjen er på et annet rom. Jeg kan ikke fatte og begripe at ikke dusjen ble flyttet inn på doen da forrige eier pusset opp hybelen for et års tid siden, han har blant annet helfliset toalettet (riktignok selvgjort), og kjøpt ny innredning samt vegghengt toalett. Siden det ikke er dusj der, er det vel strengt tatt ikke et våtrom. Og derfor tror jeg at han gnitne fyren har spart seg for å legge membran, er det mulig å finne ut av det? Flisene er lagt skeivt flere steder, og det står noen rørstumper opp fra gulvet som han ikke har vært helt heldig med å prøve å flislegge rundt, så jeg tar uansett ikke sjansen på å dusje rett på gulvet. Fins det kabinett i 70x70? Det er jo veldig lite, men uten å bytte innredning er det ikke plass til mer.. Hvis jeg får flyttet dusjen inn på do uten store kostnader, kan jeg slå ned 2 små vegger og slå sammen dusjen, en bod og en liten gang og gjøre hybelen min om til 2-roms.. Er selvsagt student, så om badet må tas på nytt må jeg bare slå det fra meg.. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Dersom det er sluk i rommet, kan man enkelte ganger se membranen der. Hvis ikke er jeg redd det er vanskelig å finne ut av. Lenke til kommentar
knetrom Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2008 Er ingen sluk, men så under vasken at det var en flis som bare er kuttet halvveis til og lagt på gulvet.. Uten noe som helst som minner om membran under, så den planen må skrinlegges :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå