abene Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Microsoft har lagt ut XP SP3 offisielt, inkludert den norskspråklige versjonen. Les mer Lenke til kommentar
srbz Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Konge! Da lever forhåpentligvis XPen min en grei stund til før jeg må bytte over til Vista. Gleder meg til å se hva som er nytt Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Etter erfaringene mine med tidlig installert SP2 når den kom: Ikke svarte om jeg installerer SP3 med en gang, venter noen uker til jeg folk får testet den ut! Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Dette var på tide Driver å laster ned denne nå! Så da er det vel bare å slipstreame ei plate, så sparer jeg MYE tid neste gang jeg må legge inn windows på nytt for meg selv eller andre Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 XP skulle vel få litt bedre ytelse med denne. Mange har nok store deler av oppdateringene fra før av (automatisk). Uansett vil jeg avvente litt. Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Bra den kom omsider. Venter litt jeg og. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Noen som ikke får lastet ned SP3? Den vil ikke starte nedlastingen hos meg. Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Fikk den ned uten problemer jeg Men jeg lasta ned den store fila da, siden jeg skal slipstreame den. Har ikke testa med windows update. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Holder på å installere jeg Det går i slow motion Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Sliter litt med denne... har Xp proffesional 64bit på engelsk, men ja.. får error på windows update, og har klart og laste ned en innstalasjon, men den auto innstalerer seg på C disken, og jeg har "windows/os" på D: disken.. noen som har peiling på hva jeg kan gjøre? eventuelt og endre slik at den auto innstaliserer seg på D: disken? Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 den eneste "store" endringen jeg egentlig kan se mellom SP2 og SP3 er støtte for WPA2. så har de lagt til noen funsjoner som er kompitable med windows server. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 XP 64bit er egentlig Server 2003, og den har vel ikke samme oppdateringer som 32bit? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Hva må jeg gjøre for å slipstreame denne sammen med min Win xp pro sp2 plate? Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 XP 64bit er egentlig Server 2003, og den har vel ikke samme oppdateringer som 32bit? HÆ?? Kilder please! Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 XP 64bit er egentlig Server 2003, og den har vel ikke samme oppdateringer som 32bit? HÆ?? Kilder please! jeg trur det faktisk er slik at det ikke kommer til 64bit ja. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Hva må jeg gjøre for å slipstreame denne sammen med min Win xp pro sp2 plate? http://lifehacker.com/386526/slipstream-se...installation-cd Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) HÆ??Kilder please! http://en.wikipedia.org/wiki/Windows_XP_Pr...n#Service_Packs "Service Pack 3 (SP3) for Windows XP will not be compatible with Windows XP x64 Edition, and Microsoft has not announced any plans for another service pack for XP Professional x64 Edition" Endret 6. mai 2008 av Mekanicus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå