Applebee Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Er som sagt ute etter et bra lydannlegg Bare så dere vet, digger jeg mye bass, får aldri nok! MEN; det betyr da ikke at jeg ikke bryr meg om lydkvalitet, for det er også viktig! Har ikke sett meg ut noe spesielt, så håper noen kan komme med tips til lydannlegg! Må være komplett, slik at jeg bare kan koble opp på PC eller noe annet (Har høyttaler kabler selv) Jada, er kanskje litt "fjortis" å tenke bass, men kan ikke noe for at jeg digger det, bare er sånn Edit: Mest penger til, ja..BASS Er ny innen temaet lyd, men ser fram til å lære mer! Takker på forhånd for svar. -Applebee Endret 6. mai 2008 av Applebee Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 Pris? oi, det var vist noe jeg glemte der ja! Er ikke helt sikker, rundt 3000-6000kr? Vil ha mest ut av pengene! Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Dynavoice F6 = 1000 XTZ 99 W10.16 = 3000 Cambridge 640A v.2 = 3200 Det blir ca 6200 + eventuell frakt. Det er det beste kompromisset mellom bassmengde og lydkvalitet som jeg vet om til den prisen, med mindre du kommer over noe billig og brukt. Man kan ikke forvente seg noe monsteranlegg for 6000, men det jeg har lista opp skal spille svært bra EDIT: Både høyttalerene og subben er noe av det beste du får med tanke på pris/ytelse. Forsterkeren gir "bare helt vanlig mye" for pengene, ikke noe kupp, men likevel et godt og solid kjøp. Endret 7. mai 2008 av Bluum Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Dynavoice F6 = 1000XTZ 99 W10.16 = 3000 Cambridge 640A v.2 = 3200 Det blir ca 6200 + eventuell frakt. Det er det beste kompromisset mellom bassmengde og lydkvalitet som jeg vet om til den prisen, med mindre du kommer over noe billig og brukt. Man kan ikke forvente seg noe monsteranlegg for 6000, men det jeg har lista opp skal spille svært bra EDIT: Både høyttalerene og subben er noe av det beste du får med tanke på pris/ytelse. Forsterkeren gir "bare helt vanlig mye" for pengene, ikke noe kupp, men likevel et godt og solid kjøp. Takker, så fint ut det der Bare lurer på hvordan du får 1000+3000+3000 til å bli 6000kr? Endret 27. juli 2008 av Applebee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå