Gå til innhold

Subwoofer m/høytalere (Med ordentlig trøkk) - konfirmant

Anbefalte innlegg

Er som sagt ute etter et bra lydannlegg

Bare så dere vet, digger jeg mye bass, får aldri nok!

MEN; det betyr da ikke at jeg ikke bryr meg om lydkvalitet, for det er også viktig!

Har ikke sett meg ut noe spesielt, så håper noen kan komme med tips til lydannlegg!

Må være komplett, slik at jeg bare kan koble opp på PC eller noe annet :p (Har høyttaler kabler selv)

Jada, er kanskje litt "fjortis" å tenke bass, men kan ikke noe for at jeg digger det, bare er sånn :)

Edit: Mest penger til, ja..BASS

Er ny innen temaet lyd, men ser fram til å lære mer!

Takker på forhånd for svar.

-Applebee

Endret av Applebee
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dynavoice F6 = 1000

XTZ 99 W10.16 = 3000

Cambridge 640A v.2 = 3200

Det blir ca 6200 + eventuell frakt. Det er det beste kompromisset mellom bassmengde og lydkvalitet som jeg vet om til den prisen, med mindre du kommer over noe billig og brukt.

Man kan ikke forvente seg noe monsteranlegg for 6000, men det jeg har lista opp skal spille svært bra :)

EDIT: Både høyttalerene og subben er noe av det beste du får med tanke på pris/ytelse. Forsterkeren gir "bare helt vanlig mye" for pengene, ikke noe kupp, men likevel et godt og solid kjøp.

Endret av Bluum
Lenke til kommentar
Dynavoice F6 = 1000

XTZ 99 W10.16 = 3000

Cambridge 640A v.2 = 3200

Det blir ca 6200 + eventuell frakt. Det er det beste kompromisset mellom bassmengde og lydkvalitet som jeg vet om til den prisen, med mindre du kommer over noe billig og brukt.

Man kan ikke forvente seg noe monsteranlegg for 6000, men det jeg har lista opp skal spille svært bra :)

EDIT: Både høyttalerene og subben er noe av det beste du får med tanke på pris/ytelse. Forsterkeren gir "bare helt vanlig mye" for pengene, ikke noe kupp, men likevel et godt og solid kjøp.

Takker, så fint ut det der :love:

Bare lurer på hvordan du får 1000+3000+3000 til å bli 6000kr?

Endret av Applebee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...